• EOL

Jazyk C ++. Programovací škola. Vydání VI - Stephen Prata - ukončený produkt

Index: KSZ-02181

Vydavatel: Helion. Překlad: Przemysław Szeremiota. Převzato z „Jazyk C ++. Programovací škola. 5. vydání“ Tato kniha je důkladným průvodcem programováním v C ++. Vázaná kniha.

Jazyk C ++. Programovací škola. Vydání VI - Stephen Prata - ukončený produkt
510,25 Kč
485,95 Kč bez DPH.
Nepřístupný
Produkt s ukončenou výrobou
30 dní na vrácení zboží
Výrobce: Helion

Pozornost!

Kniha je nahrazena novým vydáním - podívejte se!

Popis

Kniha je průvodcem programováním v C ++. Autor jasně a s rozvahou rozebírá základní pojmy a techniky programování. Ponoří se do tajemství efektivního programování v C ++ zavedením nových témat, od strukturovaného kódu, přes třídy a dědičnost až po inteligentní ukazatele.

Kapitoly končí testovými otázkami s odpověďmi a programovacími cvičeními souvisejícími s diskutovanou problematikou.

Tato verze byla rozšířena, aby přiblížila nové funkce zavedené ve standardu C ++ 11.

Díky informacím obsaženým v knize:

  • dozvíte se o nových jazykových prvcích zavedených ve standardu C ++ 11
  • absolvujete programovací kurz v C ++
  • rychle najdete informace, které potřebujete při své každodenní práci
  • osvojíte si jazyk C ++

Ukázkové projekty použité v knize jsou k dispozici ke stažení . Výňatek z knihy ke čtení online .

Obsah

Poděkování (19)

Úvod (21)

Kapitola 1. Začínáme (31)

  • Učení se C ++ - co nás čeká? (31)
  • Původ C ++ - krátká historie (32)
    • Jazyk C (32)
    • C Programovací filozofie (33)
    • Změna v C ++ - objektově orientované programování
    • C ++ a zobecněné programování
    • Původ C ++
  • Přenositelnost a normy (37)
    • Rozvoj jazyků v číslech (38)
    • Standardy C ++ v této knize
  • Programovací mechanika (39)
    • Psaní zdrojového kódu (40)
    • Kompilace a konsolidace (41)
  • Shrnutí (45)

Kapitola 2. Váš první program v C ++ 47

  • C ++ začátek (47)
    • Vlastnosti hlavní () funkce 49
    • Komentáře v C ++ 51
    • Preprocesor a iostream 52
    • Názvy hlavičkových souborů (53)
    • Jmenné prostory
    • Datový výstup - cout (55)
    • Formátování zdrojového kódu C ++ 57
  • Příkazy v C ++ 59
    • Prohlášení a proměnné
    • Prohlášení o úkolu (61)
    • Nový trik coutů (62)
  • Další příkazy C ++
    • Pomocí cin (63)
    • Spojení s coutem
    • cin a cout - třídy poprvé (64)
  • Vlastnosti (66)
    • Použití funkce, která vrací hodnotu (66)
    • Varianty funkcí (69)
    • Uživatelem definované funkce (70)
    • Uživatelské funkce, které vracejí hodnotu
    • Používání směrnice v programech s více funkcemi
  • Shrnutí (76)
  • Kontrolní otázky 77
  • Programovací cvičení (77)

Kapitola 3. Data

  • Jednoduché proměnné
    • Proměnná jména
    • Typy celých čísel 81
    • Krátký, int, dlouhý a dlouhý dlouhý
    • Nepodepsané typy
    • Výběr správného typu (89)
    • Celočíselné literály
    • Jak C ++ určuje typ konstanty? (91)
    • Typ znaků - znaky a celá čísla malých písmen (92)
    • Bool datový typ (100)
  • Const kvalifikátor (100)
  • Čísla s plovoucí desetinnou čárkou 101
    • Psaní čísel s plovoucí desetinnou čárkou 102
    • Datové typy s plovoucí desetinnou čárkou 103
    • Konstanty s plovoucí desetinnou čárkou 105
    • Klady a zápory pohyblivé řádové čárky 105
  • C ++ aritmetické operátory 106
    • Pořadí provozu - priority operátora a konektivita 107
    • Variace na divizi 108
    • Operátor modulo (110)
    • Zadejte převody
    • Automatická deklarace typu v C ++ 11 116
  • Shrnutí (117)
  • Kontrolní otázky 117
  • Programovací cvičení (118)

Kapitola 4. Složité typy 121

  • Souhrnné desky (122)
    • Poznámky k programu (124)
    • Inicializace polí 124
    • Inicializace polí v C ++ 11 125
  • Řetězy (126)
    • Kombinace řetězcových literálů 127
    • Řetězce v poli
    • Problémy se zadáváním řetězců 129
    • Čtení řetězců z řádků
    • Hašování řetězců a čísel na vstupu 134
  • Třída strun - úvod
    • Inicializace řetězce v C ++ 11 136
    • Přiřazení, zřetězení a přidání
    • Další operace třídy String 138
    • Řetězcová třída a vstup a výstup 139
    • Další variace smyčcových literálů 141
  • Struktury (142)
    • Použití struktury v programu
    • Inicializace struktur v C ++ 11 145
    • Mohu ve struktuře použít pole řetězce? (146)
    • Další vlastnosti struktur
    • Pole struktur
    • Bitová pole (149)
  • Odbory (149)
  • Typy výčtu
    • Nastavení hodnot enumerátoru 153
    • Rozsahy hodnot v typech výčtu
  • Ukazatele a různé předměty (154)
    • Deklarace a inicializace ukazatelů 156
    • Nebezpečí ukazatelů 158
    • Ukazatele a čísla (159)
    • Použití nového operátora k přidělení paměti
    • Uvolnění paměti pomocí funkce Odstranit 161
    • Nové k vytvoření dynamických polí 162
  • Ukazatele, pole a aritmetika ukazatele 165
    • Souhrn informací o ukazatelích (168)
    • Měřidla a řetězy (170)
    • Nové k vytváření dynamických struktur 174
    • Přidělení paměti: automatické, statické a dynamické
  • Kombinace typů
  • Různá pole (181)
    • Vektorová šablona šablony 181
    • Pole třídy šablony (C ++ 11) 182
    • Porovnání polí s vektorem a polem 183
  • Shrnutí (184)
  • Kontrolní otázky 185
  • Programovací cvičení (186)

Kapitola 5. Smyčky a relační výrazy 189

  • Pro smyčky
    • The Elements of a for Loop 191
    • Vracíme se do smyčky for (196)
    • Změna velikosti kroku 198
    • The for Loop and Strings 198
    • Operátory Increment (++) a decrement (-) 199
    • Nežádoucí účinky a referenční hodnoty 200
    • Předpona a přípona 201
    • Operátory a ukazatele přírůstku a snížení 202
    • Operátoři přiřazení sloučenin 203
    • Složené výpisy nebo bloky 203
    • Čárka jako operátor (a některé triky syntaxe) 205
    • Relační výrazy 208
    • Atribuce, srovnání a chyby
    • Srovnání strun ve stylu C 210
    • Porovnání řetězcových objektů 213
  • While Loop 213
    • Poznámky k programu (215)
    • Smyčka for a while 216
    • Počkejte minutu - vytváříme zpožďovací smyčku (217)
  • Proveďte smyčku 219
  • Rozsah pro smyčky (C ++ 11) 221
  • Smyčky a zadávání textu 221
    • Nejjednodušší verze cin (222)
    • cin.get (char) na pomoc (223)
    • Která verze cin.get () je lepší? (224)
    • Konec souboru (224)
    • Ještě další verze cin.get () 227
  • Vnořené smyčky a 2D pole
    • Inicializace dvourozměrných polí 232
    • Použití dvourozměrných polí 232
  • Shrnutí (234)
  • Kontrolní otázky 234
  • Programovací cvičení (235)

Kapitola 6. Podmíněné příkazy a logické operátory 237

  • Prohlášení if 237
    • Pokud jinde 239
    • Formátování příkazu if else 241
    • If else if else construction (241)
  • Logické výrazy 243
    • Logický alternativní operátor - || (243)
    • Operátor logické spojky - && (245)
    • Rozsah s && operátorem 247
    • Operátor logické negace -! (248)
    • O logických operátorech 250
    • Alternativní notace 251
  • Knihovna cctype
  • Provozovatel ?: (253)
  • Příkaz switch (255)
    • Používání enumerátorů jako štítků 258
    • přepnout oproti jinému (259)
  • Přerušte a pokračujte 250
    • Poznámky k programu (261)
  • Smyčky čtecí čísla 262
    • Poznámky k programu (264)
  • Simple File I / O 265
    • Textové I / O a textové soubory 265
    • Zápis do textového souboru 267
    • Čtení dat z textového souboru 270
  • Shrnutí (274)
  • Kontrolní otázky 275
  • Programovací cvičení (276)

Kapitola 7. Funkce - programové komponenty C ++ 279

  • Funkce na první pohled
    • Definování funkce 281
    • Prototypování a vyvolání funkcí
  • Funkční parametry a předávání hodnotou
    • Více parametrů
    • Jedna další binární funkce 289
  • Funkce a pole 291
    • Jak ukazatele vytvářejí funkce, které zpracovávají pole? (292)
    • Účinky použití polí jako parametrů 293
    • Další příklady funkcí a polí
    • Funkce využívající obory pole 301
    • Konstantní ukazatele a modifikátor 302
  • Dvourozměrné funkce a pole 306
  • Funkce a řetězce C-Style 307
    • Funkce s řetězci ve stylu C jako parametry 307
    • Funkce, které vracejí řetězce ve formátu C.
  • Funkce a struktury 310
    • Předávání a vracení struktur 311
    • Další příklad použití funkcí a struktur 312
    • Předání adresy struktury 317
  • Funkce a objekty třídy řetězce 318
    • Pole Funkce a objekty 320
    • Poznámky k programu (321)
  • Rekurze (322)
    • Rekurze jednoho hovoru 322
    • Rekurze napříč několika hovory
  • Ukazatele na funkce
    • Ukazatele na funkce - základy
    • Příklad použití ukazatelů na funkce
    • Variace ukazatelů funkcí 329
    • Zjednodušení přes typedef 333
  • Shrnutí (333)
  • Kontrolní otázky 334
  • Programovací cvičení (336)

Kapitola 8. Funkce, pokročilá témata 339

  • Vložené funkce 339
  • Referenční proměnné
    • Vytvoření referenční proměnné 342
    • Odkazy jako funkční parametry 345
    • Referenční vlastnosti
    • Použití reference na strukturu 352
    • Používání odkazů s objekty 358
    • Objekty znovu - objekty, dědičnost a reference 361
    • Kdy použít odkazy jako parametry? (364)
  • Výchozí parametry (365)
    • Poznámky k programu (366)
  • Přetížení funkce 367
    • Příklad přetížení funkce 370
    • Kdy použít přetížení funkce? (372)
  • Šablony funkcí (372)
    • Přetížené šablony 375
    • Omezení šablony
    • Veřejné specializace (377)
    • Konkretizace a specializace (380)
    • Jakou verzi funkce kompilátor zvolí? (382)
    • Vývoj funkčních šablon
  • Shrnutí (392)
  • Kontrolní otázky 392
  • Programovací cvičení (393)

Kapitola 9. Paměťový model a jmenné prostory 397

  • Nespojitá kompilace (397)
  • Životnost, dosah a propojení (403)
    • Rozsah a propojení
    • Automatické přidělení (404)
    • Statické proměnné 409
    • Statické přidělení, vnější spojení
    • Specifikátoři a kvalifikace
    • Kombinace a funkce 421
    • Propojení jazyků (422)
    • Kategorie přiřazení a dynamické přiřazení
  • Jmenné prostory 429
    • Tradiční jmenné prostory C ++
    • Nové mechanismy oboru názvů 431
    • Příklad jmenných prostorů 438
    • Budoucnost jmenných prostorů
  • Shrnutí (442)
  • Kontrolní otázky 442
  • Programovací cvičení (445)

Kapitola 10. Předměty a třídy 447

  • Procedurální programování a objektově orientované programování
  • Třídy a abstrakce
    • Co je to typ? (449)
    • Třídy C ++
    • Implementace třídních metod 455
    • Používání tříd 459
    • Změny implementace
    • Souhrn známých zpráv (462)
  • Konstruktéři a ničitelé 463
    • Deklarace a definování konstruktérů 464
    • Používání konstruktorů 465
    • Výchozí konstruktory 466
    • Destruktory (467)
    • Vylepšení třídy akcií 468
    • Shrnutí konstruktérů a destruktorů
  • Identita objektu - tento indikátor
  • Pole objektů
  • Řada tříd (485)
    • Konstanty rozsahu tříd (486)
    • Výčet s vlastním rozsahem (C ++ 11) 487
  • Abstraktní datové typy 488
  • Shrnutí 492
  • Kontrolní otázky 493
  • Programovací cvičení (493)

Kapitola 11. Používání tříd 497

  • Operátoři přetížení 498
  • Jeden, dva, tři - pokus o přetížení operátorem (499)
    • Další operátor sčítání (502)
    • Omezení přetížení operátora
    • Více o přetížení operátora 506
  • Nejdůležitější přátelé (509)
    • Prohlášení o přátelství 510
    • Typické přátelství - přetížení operátora << (512)
  • Přetížení operátora - metody versus jiné funkce
  • Přetížení pokračovalo - Vektorová třída 519
    • Komponenta kódující stav objektu (526)
    • Přetížení aritmetických operátorů pro třídu Vector 528
    • Poznámka k implementaci (530)
    • Vector Random Walk 530
  • Automatické převody a sesílání typu třídy 534
    • O programu (539)
    • Konverzní funkce 539
    • Obrácení a přátelství (544)
  • Shrnutí (547)
  • Kontrolní otázky 549
  • Programovací cvičení (549)

Kapitola 12. Třídy a dynamické přidělování paměti 553

  • Třídy a dynamická paměť
    • Dynamická kontrola paměti a členové statické třídy
    • Metody speciální třídy
    • Jaký je problém s konstruktorem kopírování ve Stringbadu? (565)
    • Další slabé stránky Stringbad: Operátoři přiřazení
  • Nová vylepšená třída - řetězec 571
    • Nová verze výchozího konstruktoru 572
    • Srovnání řetězců 573
    • Indexování řetězce 574
    • Metody statické třídy 575
    • Další přetížení operátora přiřazení 576
  • Co byste si měli pamatovat při použití new in constructor? (581)
    • Doporučení a upozornění 582
    • Kopírování členských objektů podle členů 583
  • Několik slov o vracení předmětů
    • Vrácení nemodifikovatelné (konstantní) reference objektu 584
    • Vrácení upravitelného (Unconst) odkazu na objekt 585
    • Vrácení objektu o hodnotu 585
    • Vrácením o hodnotu neměnný objekt (const) 586
  • Ukazatele objektu 587
    • Více o nových a smazaných 589
    • Souhrn ukazatelů na objekty 590
    • Více o místní verzi nové (592)
  • Přehled známých technik (596)
    • Přetížení operátora << (596)
    • Konverzní funkce 597
    • Třídy využívající nové v konstruktorech
  • Simulace fronty (598)
    • Třída fronty (598)
    • Třída klienta (609)
    • Simulace ATM (612)
  • Shrnutí (616)
  • Kontrolní otázky 617
  • Programovací cvičení (619)

Kapitola 13. Třídy a dědičnost 623

  • Jednoduchá základní třída 624
    • Dědičnost (626)
    • Konstruktéři - problémy s úrovní přístupu 628
    • Použití odvozené třídy 631
    • Vztah mezi odvozenou třídou a základní třídou 633
  • Dědičnost - vztah typu něco (635)
  • Polymorfní veřejné dědictví (636)
    • Vytváření tříd Brass a BrassPlus 637
  • Statické a dynamické omezení 648
    • Kompatibilita indikátorů a referenčních typů 648
    • Virtuální metody a dynamická vazba 650
    • Co potřebujete vědět o virtuálních metodách? (653)
  • Řízení přístupu - Chráněná úroveň (656)
  • Abstraktní základní třídy
    • Používání abstraktních základních tříd 659
    • Filozofie abstraktních základních tříd
  • Dědičnost a dynamické přidělování paměti 665
    • První případ - odvozená třída bez dynamického přidělování paměti
    • Druhý případ - odvozená třída s dynamickým přidělením paměti 666
    • Příklad dědičnosti pomocí dynamického přidělování paměti a funkcí přátel (668)
  • Recenze designu učebny (673)
    • Automaticky generované metody kompilátorem
    • Jiné metody 675
    • Veřejné dědictví (678)
    • Souhrn metod třídy
  • Shrnutí (683)
  • Kontrolní otázky 683
  • Programovací cvičení (684)

Kapitola 14. Opětovné použití kódu v C ++ 687

  • Třídy s členy objektu
    • Stručný popis třídy Valarray
    • Student Class Project (689)
    • Ukázková třída studentů
  • Soukromé dědictví (697)
    • Nová verze třídy Student (697)
  • Vícenásobné dědictví
    • Duplicitní pracovníci (711)
    • Duální metody 714
    • Kontrola vícenásobné dědičnosti 723
  • Šablony tříd (724)
    • Definování šablony třídy 724
    • Použití šablony třídy 727
    • Analýza šablony třídy
    • Šablona pole a argumenty šablony 734
    • Flexibilita šablony
    • Specializace šablony
    • Šablony jako komponenty (742)
    • Šablony jako parametry (744)
    • Šablony tříd a přátel (746)
    • Aliasy typů šablon (C ++ 11) 752
  • Shrnutí (753)
  • Kontrolní otázky 755
  • Programovací cvičení (757)

Kapitola 15. Přátelství, výjimky a další (763)

  • Přátelství (763)
    • Přátelské třídy (764)
    • Metody přátelské třídy
    • Jiné přátelské vztahy (771)
  • Vnořené třídy
    • Přístup k vnořeným třídám 774
    • Vnoření do šablony 776
  • Výjimky (779)
    • Volání přerušení () 779
    • Vrácení chybového kódu (780)
    • Mechanismus výjimek 782
    • Výjimky objektu 784
    • Specifikace výjimek a C ++ 11
    • Odvíjení zásobníku 789
    • Další vlastnosti výjimky
    • Třída výjimek (796)
    • Výjimky, třídy a dědičnost 799
    • Problémy s výjimkami 804
    • Buďte opatrní, až na výjimky (807)
  • RTTI (808)
    • Proč potřebujeme RTTI? (808)
    • Jak funguje RTTI? (809)
  • Operátoři odlévání typu
  • Shrnutí (820)
  • Zkontrolujte otázky 820
  • Programovací cvičení (822)

Kapitola 16 Třída String a knihovna STL 823

  • Řetězec třída
    • Vytvoření řetězcového objektu 824
    • Zadávání dat do řetězcových objektů 828
    • Používání řetězcových objektů 830
    • Co jiného nabízí třída strun? (835)
    • Varianty třídy strun 837
  • Šablony tříd Smart Pointer (837)
    • Používání inteligentních ukazatelů 838
    • Další informace o inteligentních indikátorech (841)
    • Nadřazenost unique_ptr nad auto_ptr (844)
    • Výběr inteligentního ukazatele (845)
  • Knihovna STL (847)
    • Šablona třídy 847 vektoru
    • Vektorové metody
    • Další možnosti třídy Vector 853
    • Rozsah pro smyčky (C ++ 11) 857
  • Zobecněné programování 858
    • K čemu potřebuji iterátory? (858)
    • Druhy iterátorů
    • Hierarchie iterátorů
    • Koncepty, přesnosti a modely (866)
    • Typy kontejnerů (872)
    • Asociativní kontejnery (881)
    • Neuspořádané asociativní kontejnery (C ++ 11) 887
  • Funkční objekty (funktory)
    • Koncepty funktorů 888
    • Předdefinované funktory 891
    • Adaptabilní funktory a funkční adaptéry
  • Algoritmy (895)
    • Skupiny algoritmů 895
    • Obecné vlastnosti algoritmů 896
    • Knihovna STL a třída String
    • Funkce a metody kontejneru 898
    • Používání knihovny STL 899
  • Ostatní knihovny (903)
    • Třídy vektoru, valarray a pole (903)
    • Šablona 908. Initializer_list (C ++ 11)
    • Pomocí šablony initializer_list
    • Poznámky k programu (911)
  • Shrnutí (911)
  • Zkontrolujte otázky 913
  • Programovací cvičení (914)

Kapitola 17. Zacházení se vstupy, výstupy a soubory (917)

  • Obecné charakteristiky zpracování I / O v C ++ 918
    • Proudy a vyrovnávací paměti
    • Proudy a vyrovnávací paměti a soubor iostream 921
    • Přesměrování (923)
  • Provedení výstupu pomocí objektu cout (924)
    • Přetížený operátor << (924)
    • Další metody Ostream 927
    • Vypláchnutí výstupní vyrovnávací paměti (930)
    • Formátování výstupu pomocí cout 931
  • Provedení operace vstupu pomocí objektu Cin (945)
    • Jak operátor >> z cin "vidí" vstup? (947)
    • Státy streamů
    • Další metody Istream 953
    • Další metody Istream 960
  • Soubor I / O (964)
    • Jednoduchý I / O souborů
    • Stream Stream a metoda is_open () 968
    • Otevírání více souborů (969)
    • Zpracování argumentů příkazového řádku 969
    • Režimy otevření souboru
    • Náhodný přístup (981)
  • Interní formátování 988
  • Shrnutí (991)
  • Zkontrolovat otázky 992
  • Programovací cvičení (993)

Kapitola 18. Nový standard C ++ 997

  • Souhrn položek C ++ 11 997
    • Nové typy (997)
    • Jednotná inicializace 998
    • Prohlášení (999)
    • nullptr (1001)
    • Chytré ukazatele (1002)
    • Změny specifikace výjimky (1002)
    • Explicitní rozsah výčtu prvků
    • Změny třídy (1003)
    • Změny šablon a knihovny STL
    • Odkazy na hodnotu R.
  • Přenos sémantiky a referencí R-hodnota
    • Potřeba sémantiky přenosu (1007)
    • Příklad převodu 1008
    • Závěry převaděče 1013
    • Úkoly (1014)
    • Vynucení pohybu (1015)
  • Nové položky třídy (1018)
    • Metody speciální třídy 1018
    • Výchozí a odstraněné metody 1019
    • Delegující konstruktéři 1021
    • Dědičnost konstruktoru
    • Správa virtuálních metod: přepsání a konečná (1023)
  • Funkce lambda
    • Ukazatele funkcí, funktory a lambdy
    • Proč potřebujeme lambdy? (1027)
  • Adaptéry (1030)
    • Neúčinnost funkce adaptéru a šablony (1030)
    • Opravit problém (1032)
    • Další možnosti (1034)
  • Šablony proměnných parametrů (1035)
    • Balíčky parametrů a funkcí šablony
    • Vybalení balíků (1036)
    • Rekurze v šablonách proměnných parametrů
  • Další vybavení C ++ 11 (1040)
    • Souběžné programování 1040
    • Doplňky knihovny (1040)
    • Programování na nízké úrovni (1041)
    • Jiný (1042)
  • Změny jazyka (1042)
    • Boost Project (1043)
    • TR1 (1043)
    • Používání knihoven Boost 1043
  • Co bude dál? (1044)
  • Shrnutí (1045)
  • Kontrolní otázky 1046
  • Programovací cvičení (1049)

Dodatek A Číselné systémy

  • Desetinná místa (základ 10) (1051)
  • Osmičková celá čísla (základna 8) (1051)
  • Šestnáctková čísla 1052
  • Binární čísla (základna 2) 1052
  • Binární vs hexadecimální (1053)

Dodatek B Rezervovaná slova C ++ 1055

  • Klíčová slova C ++ 1055
  • Alternativní lexémy
  • Vyhrazená jména knihoven C ++
  • Identifikátory se zvláštním významem (1057)

Dodatek C Sada znaků ASCII (1059)

Dodatek D Priority operátora

Dodatek E Ostatní operátoři

  • Bitové operátory 1067
    • Operátoři směny 1067
    • Bitové logické operátory
    • Alternativní zastoupení bitových operátorů
    • Některé běžné techniky využívající bitové operátory 1072
  • Provozovatelé dereferencování členů
  • alignof (C ++ 11) (1077)
  • noexcept (C ++ 11) (1078)

Příloha F Třída šablony řetězců

  • Třináct typů a konstanta (1080)
  • Údaje, konstruktéři a různé údaje (1080)
    • Výchozí konstruktor (1083)
    • Konstruktéři pracující na klasických C strunách
    • Fragment konstruktory pro C-struny
    • Konstruktéři pracující na referenční hodnotě L 1084
    • Konstruktéři pracující na referenční hodnotě R (C ++ 11) 1085
    • Konstruktory používající n kopií postavy (1086)
    • Konstruktéři oboru 1086
    • Konstruktor seznamu inicializace (C ++ 11) 1086
    • Metody správy paměti 1087
  • Řetězový přístup (1087)
  • Jednoduché přiřazení 1088
  • Hledání řetězců (1089)
    • Rodina funkcí find () 1089
    • Rodina rfind () 1089
    • Find_first_of () Family 1090
    • Rodina find_last_of () 1090
    • Rodina funkcí find_first_not_of () 1091
    • Find_last_not_of () Rodina 1091
  • Metody a funkce porovnání 1091
  • Řetězové modifikátory (1093)
    • Metody připojení a přidání 1093
    • Další metody přiřazení 1094
    • Metody vložení 1094
    • Metody odstranění 1095
    • Metody výměny 1095
    • Další metody úprav: copy () a swap () 1096
  • Vstup a výstup (1096)

Dodatek G Metody a funkce z knihovny STL 1099

  • STL vs C ++ 11 (1099)
    • Nové kontejnery (1099)
    • Změny kontejnerů C ++ 98 (1100)
  • Společné komponenty pro všechny (nebo většinu) kontejnerů (1101)
  • Další členové pro sekvenční kontejnery (1104)
  • Další sklizňové a mapové operace (1107)
  • Unordering Associative Containers (C ++ 11) 1109
  • Funkce STL
    • Neměnné sekvenční operace 1111
    • Mutování sekvenčních operací 1116
    • Třídění a související operace 1125
    • Počet operací 1139

Dodatek H Vybrané knihy a online zdroje (1141)

  • Vybrané knihy (1141)
  • Internetové zdroje (1142)

Dodatek I Přizpůsobení se ANSI / ISO C ++ (1145)

  • Zabránění zneužití určitých směrnic o preprocesoru
    • Pro definování konstant je lepší použít modifikátor const než #define (1145).
    • Je lepší použít inline specifikátor k definování malých funkcí než makro #define (1147).
  • Používání funkčních prototypů 1148
  • Použití Type Cast 1148
  • Učení a používání mechanismů jazyka C ++ 1149
  • Používání nové organizace pro hlavičkové soubory 1149
  • Používání jmenných prostorů
  • Používání inteligentních ukazatelů (1150)
  • Použití třídy String
  • Používání STL (1151)

Dodatek J. Odpovědi na otázky týkající se sebehodnocení 1153

Rejstřík (1179)

Šířka balení 0.001 cm
Výška balení 0.001 cm
Hloubka balení 0.001 cm
Váha balení 0.001 kg

Buďte první, kdo se zeptá na tento produkt!

Zákazníci, kteří koupili tento produkt, koupili také:

Produkty ze stejné kategorie: