• EOL

Arduino v akci - Martin Evans, Joshua Noble, Jordan Hochenbaum

Index: KSZ-05033 EAN: 9788324663569

Překlad: Jacek Janczyk. Vydavatel: Helion. Kniha poskytuje podrobný popis schopností Arduina spolu s řadou příkladů.

Arduino v akci - Martin Evans, Joshua Noble, Jordan Hochenbaum
360,12 Kč
342,98 Kč bez DPH.
Nepřístupný
Produkt s ukončenou výrobou
30 dní na vrácení zboží
Výrobce: Helion
Compatibility: Arduino

Pozornost!

Prodej produktu byl dokončen. Podívejte se na ostatní v této kategorii .

Popis produktu: Arduino v akci - Martin Evans, Joshua Noble, Jordan Hochenbaum

Arduino je platforma, která vám díky možnosti manipulace s nesčetnou sadou senzorů umožňuje vytvářet vaše vysněné elektronické projekty.

Autor knihy provede čtenáře světem Arduina, počínaje popisem rozdílů mezi vybranými verzemi populární platformy. Poté vysvětlí, jak připravit pracoviště, abyste mohli snadno začít vytvářet své první projekty. Čtení mimo jiné popisuje problémy: jak připojit Arduino k motorům a servům, jak zobrazit informace na LCD displeji a jak pomocí ultrazvukových senzorů nebo infračervených senzorů postavit robota, který se vyhýbá překážkám. Kromě toho se z knihy můžete dozvědět, jak integrovat Arduino s iOS.

Arduino v akci - Martin Evans, Joshua Noble, Jordan Hochenbaum

Arduino v akci - Martin Evans, Joshua Noble, Jordan Hochenbaum.

Díky informacím obsaženým v knize:

  • dozvíte se tajemství modulů Arduino
  • budete používat senzory a motory
  • komunikujete se systémem prostřednictvím sítě
  • objevíte potenciál platformy Arduino

Naše nabídka zahrnuje následující použité knihy: sady Arduino , síťové moduly XBee , LCD displeje a snímače vzdálenosti .

Ukázkové projekty použité v knize jsou k dispozici ke stažení . Výňatek z knihy ke čtení online .

Obsah

Úvod (11)

Poděkování (13)

O knize (15)

ČÁST I. ZAČÍNÁME (19)

Kapitola 1. Dobrý den, Arduino (21)

  • 1.1. Stručná historie Arduina (22)
  • 1.2. Arduino (23)
    • 1.2.1. Arduino Uno (23)
    • 1.2.2. Arduino Duemilanove (24)
    • 1.2.3. Arduino Ethernet (24)
    • 1.2.4. Arduino Mega (25)
    • 1.2.5. Další verze Arduina (25)
    • 1.2.6. Útok klonů (27)
    • 1.2.7. Začneme pracovat s Arduino (28)
  • 1.3. Příprava pracovního prostředí (28)
    • 1.3.1. Software pro Arduino (28)
    • 1.3.2. Základní nastavení hardwaru (29)
    • 1.3.3. Váš Arduino Toolbox (29)
  • 1.4. Nechť se něco stane! (třicet)
    • 1.4.1. Vaše první LED bliká (30)
    • 1.4.2. Náčrt blikající diody emitující světlo (30)
    • 1.4.3. Dali jsme to všechno dohromady (31)
    • 1.4.4. Nahrání a testování programu (32)
  • 1.5. Poznáváme integrované vývojové prostředí (33)
    • 1.5.1. Editor kódu (34)
    • 1.5.2. Monitor sériového portu (34)
    • 1.5.3. Chytání chyb (36)
    • 1.5.4. Zpracování kódu
  • 1.6. Sestavení náčrtu (37)
    • 1.6.1. Postup „nastavení“ (37)
    • 1.6.2. Nekonečná smyčka (37)
  • 1.7. Komentování Kodexu
  • 1.8. Shrnutí (39)

Kapitola 2. Digitální vstupy a výstupy (41)

  • 2.1. Začínáme (41)
    • 2.1.1. Použití kontaktní desky (42)
    • 2.1.2. Schéma zapojení (42)
    • 2.1.3. LED diody (44)
    • 2.1.4. Připojení (44)
    • 2.1.5. Blikající skica pěti LED (44)
    • 2.1.6. Nahrát a otestovat (47)
  • 2.2. Převzetí kontroly (47)
    • 2.2.1. Schéma zapojení (47)
    • 2.2.2. Připojení (47)
    • 2.2.3. Rušivé přerušení (49)
    • 2.2.4. Náčrt ovládání LED pomocí tlačítka (49)
    • 2.2.5. Nahrát a otestovat (52)
    • 2.2.6. Čas na přestávku (52)
    • 2.2.7. Nahrát a otestovat (53)
  • 2.3. Reflexní měřič (53)
    • 2.3.1. Schéma zapojení (53)
    • 2.3.2. Připojení (53)
    • 2.3.3. Náčrt měřicího reflexu (53)
    • 2.3.4. Nahrát a otestovat (56)
  • 2.4. Reflexní měřič - kdo je opravdu nejrychlejší? (56)
    • 2.4.1. Náčrt měřicího reflexu (57)
    • 2.4.2. Nahrát a otestovat (58)
  • 2.5. Shrnutí (58)

Kapitola 3. Jednoduché vzory: Vstup a výstup 61

  • 3.1. Je čas pro analogový svět (62)
    • 3.1.1. Jaký je rozdíl mezi analogovým a digitálním signálem? (62)
    • 3.1.2. Čtení signálu z potenciometru (63)
    • 3.1.3. Spojovací součásti (64)
    • 3.1.4. Skica pro čtení nastavení potenciometru (64)
    • 3.1.5. Nahrát a otestovat (66)
  • 3.2. Piezoelektrický měnič (67)
    • 3.2.1. Schéma zapojení (68)
    • 3.2.2. Připojení (69)
    • 3.2.3. Skica pro měření pulsů z piezoelektrického měniče (70)
    • 3.2.4. Nahrát a otestovat (72)
    • 3.2.5. Obvod s přidaným reproduktorem (72)
    • 3.2.6. Připojení (72)
    • 3.2.7. Skica pro generování zvuku (74)
    • 3.2.8. Nahrát a otestovat (74)
  • 3.3. Konstrukce pentatonické hudební klávesnice (75)
    • 3.3.1. Schéma zapojení (75)
    • 3.3.2. Připojení (75)
    • 3.3.3. Náčrt podporující pentatonickou klávesnici (77)
    • 3.3.4. Nahrát a otestovat (78)
  • 3.4. Shrnutí (79)

ČÁST II. ZASAHOVÁNÍ ARDUINO DO PRÁCE (81)

Kapitola 4. Rozšíření Arduina 83

  • 4.1. Zvýšení schopností Arduina pomocí dalších programovacích knihoven (84)
  • 4.2. Základní knihovna (84)
  • 4.3. Standardní knihovny (85)
    • 4.3.1. Otestujte design pomocí knihovny ArduinoTestSuite (85)
    • 4.3.2. Ukládání hodnot do EEPROM (86)
    • 4.3.3. Ukládání většího množství dat na SD karty (87)
    • 4.3.4. Připojení k síti Ethernet (89)
    • 4.3.5. Sériová komunikace pomocí protokolu Firmata (90)
    • 4.3.6. Zobrazení informací pomocí knihovny LiquidCrystal (91)
    • 4.3.7. Ovládání serva (92)
    • 4.3.8. Ovládání krokového motoru (92)
    • 4.3.9. Komunikace se zařízeními na sběrnici SPI (93)
    • 4.3.10. 2vodičová komunikace po sběrnici (95)
    • 4.3.11. Získání více sériových portů pomocí knihovny SoftwareSerial
  • 4.4. Knihovny sdílené uživateli (98)
    • 4.4.1. Instalace nové knihovny (98)
  • 4.5. Rozšiřování Arduina pomocí štítů (99)
    • 4.5.1. Populární překryvy (99)
    • 4.5.2. Trap: bude to fungovat s mým Arduino? (102)
  • 4.6. Shrnutí (103)

Kapitola 5. Arduino v pohybu 105

  • 5.1. Zrychlení pomocí stejnosměrných motorů (106)
    • 5.1.1. Startování a vypnutí motoru (107)
    • 5.1.2. Náčrt pro spuštění a zastavení malého stejnosměrného motoru (108)
    • 5.1.3. Spojovací součásti (108)
    • 5.1.4. Nahrajte a otestujte skicu (110)
  • 5.2. Regulace otáček a otáčení motoru vzad (111)
    • 5.2.1. Na pomoc přichází modulace PWM (112)
    • 5.2.2. H-můstek pro řízení motoru (112)
    • 5.2.3. Čip L293D (114)
    • 5.2.4. Spojovací prvky (115)
    • 5.2.5. Náčrt ovládání systému L293D (116)
    • 5.2.6. Nahrajte a otestujte náčrt (117)
    • 5.2.7. Změna otáček motoru (117)
    • 5.2.8. Nahrajte a otestujte náčrt (118)
  • 5.3. Krokové motory: jeden krok po druhém (119)
    • 5.3.1. Bipolární a unipolární motory (119)
    • 5.3.2. Spojovací součásti (122)
    • 5.3.3. Funkce knihovny krokových motorů (123)
    • 5.3.4. Náčrt ovládání krokového motoru (125)
    • 5.3.5. Nahrajte a otestujte skicu (126)
  • 5.4. Serva nejsou tak děsivá (126)
    • 5.4.1. Ovládání serva (126)
    • 5.4.2. Funkce a metody ovládání serva (127)
    • 5.4.3. Skica pro ovládání serva (128)
    • 5.4.4. Spojovací součásti (129)
    • 5.4.5. Načíst a otestovat skicu (129)
  • 5.5. Velká síla malého střídavého motoru (130)
    • 5.5.1. Proč žádné kartáče (130)
    • 5.5.2. Ovládací prvky (131)
    • 5.5.3. Skica pro ovládání střídavého motoru (132)
    • 5.5.4. Připojovací komponenty (134)
    • 5.5.5. Nahrajte a otestujte skicu 134
    • 5.5.6. Otáčení proti směru hodinových ručiček (135)
    • 5.5.7. Náčrt pro změnu směru otáčení střídavého motoru (135)
    • 5.5.8. Připojovací komponenty (136)
    • 5.5.9. Nahrajte a otestujte náčrt (136)
  • 5.6. Štít ovládající více motorů (136)
  • 5.7. Shrnutí (137)

Kapitola 6. Zjištění položek 139

  • 6.1. Ultrazvuková detekce objektů (139)
    • 6.1.1. Výběr ultrazvukového senzoru (140)
    • 6.1.2. Tři nebo čtyři vodiče (141)
    • 6.1.3. Náčrtky pro detekci ultrazvukových objektů (142)
    • 6.1.4. Spojovací prvky (144)
    • 6.1.5. Nahrajte a otestujte skicu (145)
  • 6.2. Měření infračervené vzdálenosti (145)
    • 6.2.1. Připojení infračervených a ultrazvukových senzorů (146)
    • 6.2.2. Sharp GP2D12 senzor (146)
    • 6.2.3. Nelineární algoritmus vzdálenosti 146
    • 6.2.4. Náčrt pro měření vzdáleností (147)
    • 6.2.5. Spojovací prvky (149)
    • 6.2.6. Nahrajte a otestujte skicu (149)
  • 6.3. Pasivní infračervená detekce pohybu (149)
    • 6.3.1. Používání senzoru paralaxy (151)
    • 6.3.2. Náčrt infračervené detekce pohybu (151)
    • 6.3.3. Spojovací prvky (152)
    • 6.3.4. Nahrajte a zkontrolujte náčrt (153)
  • 6.4. Shrnutí (154)

Kapitola 7. LCD displeje (155)

  • 7.1. Úvod do LCD displejů (156)
    • 7.1.1. Řetězce: Řetězcové a char proměnné 156
  • 7.2. Paralelní displej Hitachi HD44780 znaků (158)
    • 7.2.1. 4bitový nebo 8bitový displej? (159)
    • 7.2.2. Knihovna a funkce (159)
    • 7.2.3. Schéma systému (159)
    • 7.2.4. Připojení komponent ve 4bitovém režimu 160
    • 7.2.5. Náčrt ovládání displeje Hitachi HD44780 (162)
    • 7.2.6. Načíst a otestovat skicu (163)
  • 7.3. Meteorologická stanice se sériovým LCD displejem (164)
    • 7.3.1. Sériové a paralelní displeje (164)
    • 7.3.2. Knihovna SerLCD a její funkce (165)
    • 7.3.3. Teplotní senzor Maxim DS18B20 (166)
    • 7.3.4. OneWire a DallasTeplotní knihovny (167)
    • 7.3.5. Schéma systému (167)
    • 7.3.6. Připojení všech komponent (167)
    • 7.3.7. Náčrt meteorologické stanice s LCD displejem (169)
    • 7.3.8. Nahrajte a otestujte skicu (170)
  • 7.4. Grafický displej Samsung KS0108 (171)
    • 7.4.1. Knihovna a funkce (171)
    • 7.4.2. Schéma zapojení (171)
    • 7.4.3. Připojení všech komponent 172
    • 7.4.4. Náčrt nakreslený na grafickém displeji (173)
    • 7.4.5. Nahrajte a otestujte náčrt 175
  • 7.5. Shrnutí (176)

Kapitola 8. Komunikace 177

  • 8.1. Technologie Ethernet (178)
    • 8.1.1. Knihovna Ethernet (179)
    • 8.1.2. Ethernetové překrytí s SD kartou (180)
  • 8.2. Arduino webový server (181)
    • 8.2.1. Konfigurace serveru (181)
    • 8.2.2. Skica pro nastavení webového serveru (182)
    • 8.2.3. Nahrajte a otestujte skicu (184)
    • 8.2.4. Odstraňování problémů (184)
  • 8.3. Ćwir, ćwir - komunikace s Twitterem (184)
    • 8.3.1. Twitter a žetony (185)
    • 8.3.2. Knihovny a funkce (185)
    • 8.3.3. Schéma rozložení a připojení komponent (185)
    • 8.3.4. Náčrt pro odeslání tweetu po stisknutí tlačítka (186)
    • 8.3.5. Načíst a otestovat skicu (187)
  • 8.4. Připojení Wi-Fi (188)
    • 8.4.1. Arduino WiFi štít (189)
    • 8.4.2. WiFi knihovna a její funkce (190)
    • 8.4.3. Pohyby těla a bezdrátové akcelerometry (192)
    • 8.4.4. Spojovací součásti (192)
    • 8.4.5. Náčrt komunikace Bluetooth (193)
    • 8.4.6. Nahrajte a otestujte skicu (196)
  • 8.5. Bezdrátové připojení Bluetooth (196)
    • 8.5.1. Deska ArduinoBT (196)
    • 8.5.2. Přidání modulu Bluetooth (198)
    • 8.5.3. Navázání připojení Bluetooth (198)
    • 8.5.4. Náčrt komunikace Bluetooth (199)
  • 8.6. SPI rozhraní (200)
    • 8.6.1. Knihovna SPI (200)
    • 8.6.2. SPI zařízení a digitální potenciometry (201)
    • 8.6.3. Schéma systému a připojení prvků (202)
    • 8.6.4. Náčrt digitálního ovladače LED (203)
  • 8.7. Protokolování dat (204)
    • 8.7.1. Druhy paměti (205)
    • 8.7.2. SD karty a SD knihovna (205)
    • 8.7.3. Náčrt pro záznam dat senzoru na SD kartu (206)
  • 8.8. Xively (207)
    • 8.8.1. Vytvoření účtu a stažení klíče API (208)
    • 8.8.2. Vytvoření nového datového kanálu 208
    • 8.8.3. Skica pro záznam dat senzoru na Xively (209)
    • 8.8.4. Načíst a otestovat skicu (211)
  • 8.9. Shrnutí (212)

Kapitola 9. Herní čas (213)

  • 9.1. Zdraví vás Nintendo Wii (213)
    • 9.1.1. Ovladač Wii Nunchuk (214)
    • 9.1.2. Připojení k ovladači Nunchuk (216)
    • 9.1.3. Wii začíná mluvit (218)
    • 9.1.4. Testy Wii (226)
  • 9.2. Spuštění konzoly Xbox (227)
    • 9.2.1. Připojení (228)
    • 9.2.2. USB hostitelská knihovna (229)
    • 9.2.3. Získání informací o ovladači Xbox pomocí USB hostitele (229)
    • 9.2.4. Ohlašovací povinnost ovladače Xbox (231)
    • 9.2.5. Čas do běhu (233)
    • 9.2.6. Připojení podle kódu (233)
    • 9.2.7. Skica Xboxhid.ino (235)
    • 9.2.8. Připojovací a testovací obvody (239)
  • 9.3. Shrnutí (239)

Kapitola 10. Integrace Arduina se zařízeními iOS (241)

  • 10.1. Připojení zařízení iOS k Arduinu (243)
    • 10.1.1. Sériový kabel Redpark (243)
    • 10.1.2. Konečné připojení (244)
  • 10.2. Kód IOS (245)
    • 10.2.1. Vytvoření aplikace s jedním oknem v Xcode 245
    • 10.2.2. Vytvoření kódu 250
  • 10.3. Angažujeme Arduino (253)
    • 10.3.1. Náčrt pro ovládání LED ze zařízení iOS (253)
    • 10.3.2. Testování náčrtu
  • 10.4. Pojďme udělat víc s Xcode 255
    • 10.4.1. Přidání ovládacího prvku Slider 255
  • 10.5. Podpora posuvníků Arduino (259)
    • 10.5.1. Čip Arduino pro manipulaci s jezdcem (260)
    • 10.5.2. Testování systému (261)
  • 10.6. Odesílání dat do zařízení iOS (262)
    • 10.6.1. Kódování v Xcode 262
    • 10.6.2. Infračervený snímač vzdálenosti GP2D12 (265)
    • 10.6.3. Test (267)
  • 10.7. Shrnutí (267)

Kapitola 11. Elektronické přístroje (269)

  • 11.1. Úvod do disku LilyPad (270)
    • 11.1.1. Příslušenství LilyPad (271)
    • 11.1.2. Vodivé nitě a textilie (272)
  • 11.2. Bunda s vypínači (274)
  • 11.3. Osobní piano (276)
  • 11.4. Deska Arduino Pro Mini (279)
  • 11.5. Inteligentní sluchátka (280)
  • 11.6. Bunda s kompasem (282)
  • 11.7. Shrnutí (286)

Kapitola 12. Použití šablon 287

  • 12.1. Základní informace o překryvných vrstvách
  • 12.2. Štítek motoru Adafruit (288)
    • 12.2.1. Knihovna AFMotor (289)
    • 12.2.2. Použití stínění motoru s krokovým motorem (290)
    • 12.2.3. Použití stínění motoru se stejnosměrným motorem (292)
    • 12.2.4. Nákup krytu motoru (294)
  • 12.3. Jak vytvořit vlastní překryv (295)
    • 12.3.1. Paměť (295)
    • 12.3.2. Řadicí páky (296)
    • 12.3.3. Držák SD karty (296)
    • 12.3.4. Připojení SD karty k desce Arduino (297)
    • 12.3.5. Příprava děrovaného plechu (299)
    • 12.3.6. Test překrytí (302)
  • 12.4. Shrnutí (303)

Kapitola 13. Integrace softwaru (305)

  • 13.1. Sériový komunikační kanál (306)
  • 13.2. Servo pro sledování obličeje (307)
    • 13.2.1. Instalace mechanismu sledování obličeje (308)
    • 13.2.2. Kód pro sledování obličeje (309)
  • 13.3. Používání firmwaru k sestavení ekvalizéru (313)
    • 13.3.1. Použití Firmata ve vaší aplikaci (314)
    • 13.3.2. Analýza zvuku ve zpracování (315)
    • 13.3.3. Sestavení komponent ekvalizéru (315)
    • 13.3.4. Kód ekvalizéru (316)
  • 13.4. Použití Pure Data k sestavení syntezátoru (319)
    • 13.4.1. Sestavení komponent syntetizátoru (320)
    • 13.4.2. Kód syntetizátoru (320)
  • 13.5. Použití Pythonu k měření teploty 324
    • 13.5.1. Sériová knihovna v Pythonu
    • 13.5.2. Sestavení součástí teploměru (325)
    • 13.5.3. Kód pro sledování teploty (326)
  • 13.6. Shrnutí (328)

Dodatek A. Instalace Arduino IDE (329)

  • A.1. Windows (329)
    • A.1.1. Instalace ovladačů pro desku Arduino (329)
  • A.2. Mac OS X (332)
  • A.3. Linux (333)

Dodatek B. Manuál pro kódování (337)

  • B.1. Historie jazyka Arduino (337)
  • B.2. Proměnné (338)
    • B.2.1. Druhy proměnných
    • B.2.2. Stoly (340)
    • B.2.3. Řetězce (341)
    • B.2.4. Pevné (341)
    • B.2.5. Rozsah proměnných (342)
  • B.3. Převzetí kontroly (343)
    • B.3.1. Pokud, jinak, jinak pokud Příkazy 344
    • B.3.2. Prohlášení případu 346
    • B.3.3. Logičtí operátoři 347
  • B.4. Smyčky (348)
    • B.4.1. Pro smyčku
    • B.4.2. Zatímco smyčka 349
    • B.4.3. Smyčka do while (350)
  • B.5. Funkce (350)
  • B.6. Shrnutí (351)

Dodatek C. Knihovny

  • C.1. Anatomie knihovny (353)
    • C.1.1. Soubor .h (záhlaví) (353)
    • C.1.2. Soubor CPC 354
  • C.2. Používání knihovny (355)
    • C.2.1. Použití knihovny na skicu (355)
    • C.2.2. Distribuce knihovny (356)

Dodatek D. Seznam součástí 357

Dodatek E. Užitečné odkazy

Rejstřík (363)

Šířka balení 0.001 cm
Výška balení 0.001 cm
Hloubka balení 0.001 cm
Váha balení 0.001 kg

Buďte první, kdo se zeptá na tento produkt!

Zákazníci, kteří koupili tento produkt, koupili také:

Produkty ze stejné kategorie: