• EOL

Arduino pro pokročilé hráče - Rick Anderson, Dan Cervo

Index: KSZ-05029 EAN: 9788324682225

Vydavatel: Helion. Kniha je určena pro lidi, kteří chtějí používat Arduino pro jiná, pokročilejší řešení než ta, která jsou k dispozici v síti.

Arduino pro pokročilé hráče - Rick Anderson, Dan Cervo
287,23 Kč
273,55 Kč bez DPH.
Nepřístupný
Produkt s ukončenou výrobou
30 dní na vrácení zboží
Výrobce: Helion
Compatibility: Arduino

Pozornost!

Prodej produktu byl dokončen. Podívejte se na ostatní v této kategorii .

Popis produktu: Arduino pro pokročilé hráče - Rick Anderson, Dan Cervo

Arduino je platforma, která otevírá nespočet možností pro všechny nadšence elektroniky. Díky rozsáhlé dokumentaci a veřejně dostupným knihovnám je mikrokontrolér snadno programovatelný, a to i pro lidi, kteří začínají s elektronikou.

Tato položka je určena pro lidi, kteří chtějí používat Arduino pro jiná, pokročilejší řešení než ta, která jsou již v síti k dispozici. Na základě čtení se čtenář naučí, jak komunikovat se systémem Andriod a jak integrovat Arduino s dalšími integrovanými obvody. Kniha také popisuje vzájemnou komunikaci několika platforem Arduino. Tato položka vás také naučí, jak vytvořit vlastní knihovny pro tuto populární vývojovou sadu.

Arduino pro pokročilé hráče - Rick Anderson, Dan Cervo.

V knize se dozvíte:

  • jak zvýšit výkon Arduina
  • jak vybudovat inteligentní síť senzorů
  • pro co použít rádiové moduly XBee
  • jak vytvořit hru na Arduinu

Naše nabídka zahrnuje sady Arduino a síťové moduly XBee použité v této knize.

Ukázkové projekty použité v knize jsou k dispozici ke stažení . Fragment knihy ke čtení online .

Obsah

O autorech (11)

O věcném korektorovi (12)

Úvod (13)

Poděkování (14)

Kapitola 1. Změny v Arduino Core 1.0.4 (15)

  • Změny ve vývojovém prostředí Arduino (15)
  • Změny skicáře (17)
  • Aktualizace API (17)
    • Funkce PinMode (17)
    • Vrácené datové typy (18)
    • Typ uint_8 (18)
  • Arduino API Core 1.0.4 (18)
    • Knihovna Arduino.h (18)
    • Vylepšený sériový objekt (19)
    • Vylepšená třída Stream (19)
    • Třída tisku (20)
    • Nová tisknutelná třída
    • Vylepšená knihovna řetězců (22)
    • Vylepšená knihovna drátů (22)
    • Vylepšená knihovna HardwareSerial (23)
  • Vylepšení disku a USB kompatibilita (23)
    • Vylepšený program Avrdude (23)
    • Nová deska Arduino Leonardo (23)
    • Varianty talířů (25)
    • Možnosti zavaděče změněny na programátory (27)
    • Nové bootloadery (27)
    • Firmware USB pro čip 16u2 (27)
  • Shrnutí (28)

Kapitola 2. Programování Arduina a komunitní kódování (29)

  • Prvky sociálního kódování a projektového řízení (30)
    • Co je to projekt a jak je organizován? (třicet)
    • Ovládání verzí (33)
    • Sledovací pouzdra (33)
    • Dokumentace (34)
  • Projektový management v sociálním kódování (34)
    • Řízení verzí v Git a GitHub
    • Co je Git? (34)
    • Instalace Git (35)
    • Nástroje GitHub (35)
  • Základní ovládání verzí (36)
    • Vytvoření vlastního projektu (36)
    • Úpravy kódu a kontrola změn (38)
    • Průběh procesu (38)
    • Shrnutí: vytvoření vlastního projektu (40)
    • Shrnutí: Pobočka z jiného projektu (41)
    • Vytvoření žádosti o změnu 43
    • Jak reagovat na žádosti o změnu
    • Co je správa případů? (50)
    • Správa případů na GitHubu (50)
    • Kombinace správy verzí se správou změn
  • Dokumentace (52)
    • Systém GitHub wiki (52)
    • Vytvoření stránky (52)
    • Markdownová syntaxe
  • Sdílení projektu Arduino Community (57)
    • Projekt větvení Arduino (57)
  • Jak vytvořit vývojové prostředí Arduino (58)
  • Komunitní zdroje (59)
  • Shrnutí (59)

Kapitola 3. software openFrameworks a Arduino (61)

  • Kde začít (62)
  • Arduino kód (62)
    • Ověření kódu (63)
    • Funkce Arduino pro sériový přenos (63)
  • Konfigurace openFrameworks
    • Připojení k Arduinu pomocí openFrameworks (64)
    • Ověření kódu (66)
    • Funkce OpenFrameworks pro sériový přenos
  • Kódujte jednou pomocí Firmata a of Arduino (67)
    • Konfigurace protokolu Firmata (68)
    • Ovládání Arduina pomocí openFrameworks (69)
    • Ověření kódu (71)
    • Nejdůležitější konstanty používané třídou Arduino (71)
    • Seznam funkcí třídy OfArduino
  • Rozvíjení myšlenky (72)
    • Změny kódu (73)
    • Ověření kódu (74)
  • Další nápady k realizaci (74)
  • Shrnutí (75)

Kapitola 4. Nástroje Android ADK (77)

  • Zařízení Android (78)
  • Co je třeba zkontrolovat (78)
  • Kompatibilní zařízení (78)
  • Úpravy (79)
  • Nastavení Arduino IDE (79)
    • Vývoj aplikací pro Android (80)
    • Arduino Sketch (84)
    • Aplikace Android ADK (85)
    • Soubor src / CH4.example.proArduino / CH4ExamplesActivity.java (89)
  • Doplnění kostry kódu
    • Dodatek k aplikaci (96)
    • Arduino (100)
    • Ověření kódu (101)
  • Rozhraní SPI a protokol ADK (101)
  • Shrnutí (103)

Kapitola 5. Rádiové moduly XBee (105)

  • Nákup modulů XBee (106)
  • Jednoduché rozložení (107)
  • Transparentní režim (AT příkazy) 108
    • Konfigurace modulu (108)
    • Nastavení Arduina (109)
    • Ověření kódu (109)
  • Režim API (110)
    • Konfigurace modulu (110)
    • Konstrukce balíčků API
    • Odeslat příkazy (112)
    • Odesílání dat (113)
  • Vyžádejte si pakety
  • Pakety odpovědí
  • Příjem a odesílání dat v Arduinu (117)
  • Firmware koncového bodu (121)
  • Shrnutí (123)

Kapitola 6. Simulace senzorů 125

  • Analogové snímače (126)
    • Čtečka analogových senzorů (126)
    • Nízkoprůchodový filtr (126)
    • Ověření kódu (128)
    • Rezistorová síť (128)
    • Ověření kódu (131)
  • Digitální senzory (131)
    • PWM senzory (131)
    • Šedý kód (131)
  • Senzory řady (135)
    • Sériové odesílání dat 135
    • Ověření kódu (137)
  • Převodovka I2C (137)
    • Registr TWRC (138)
    • Registr TWAR (139)
    • Registr TWDR (139)
    • Registr TWSR (139)
    • Odesílání dat přes sběrnici I2C (139)
    • Ověření kódu (141)
  • Shrnutí (141)

Kapitola 7. PID regulátory (143)

  • Matematické výpočty
    • Proporcionální část (143)
    • Část integrátora (144)
    • Odvozená část (144)
    • Součet všech dílů (145)
    • Čas (145)
  • Konfigurace PID regulátoru (146)
    • Hardwarová připojení (146)
    • Ověření kódu (147)
  • Aplikace PID tuneru (148)
  • Porovnání PID, DEAD BAND a ON / OFF regulátorů (149)
  • PID regulátor může ovládat (150)
    • Nastavení ovladače (151)
    • Knihovna PID (152)
    • Funkce knihovny PID
  • Doplňkové materiály (154)
  • Shrnutí (154)

Kapitola 8. Sítě senzorů Android (155)

  • Budování senzorové sítě (156)
  • Knihovny OpenFrameworks
  • Arduino kód (164)
  • Aplikace pro Android (171)
  • Shrnutí (178)

Kapitola 9. Používání Arduina s PIC32 a ATtiny Atmel (179)

  • Arduino a vlastní prostředí (179)
  • Prostředí MPIDE a platforma PIC32 chipKIT (180)
    • Příklad: Zjištění položek pomocí služby Správce úloh
  • Používání Arduina s rodinou čipů ATtina (188)
    • Rodina ATtiny 85/45/25 (189)
    • Rodina ATtiny 84/44/24 (190)
    • ATina rodina 4313 a 2313 (190)
  • Používání Arduina jako systémového programátora (191)
  • Design: Code Open Box (192)
    • Co toto zařízení dělá
    • Kusovník (193)
  • Shrnutí (196)

Kapitola 10. Multiprocesing: Více energie pro propojené Arduino (197)

  • Standard I2C (198)
  • SPI Standard (199)
  • Připojení dvou zařízení (199)
    • Konfigurace SPI Master (202)
    • Ověření kódu (203)
    • Přerušit vektory
    • Konfigurace SPI pomocí registrů
    • Ověření kódu (207)
    • Několik otroků
    • Hlavní režim v registru (208)
    • Ověření kódu (209)
  • Bipolární symetrická datová sběrnice (209)
    • Kód SABB (210)
    • Ověření kódu (213)
    • Kombinace zařízení SABB a SPI (213)
  • Migrace na Mega Plate (214)
  • Doporučené instalační postupy (215)
  • Shrnutí (216)

Kapitola 11. Vývoj her pro Arduino (217)

  • Hry vhodné pro Arduino (217)
  • Jednoduchá hra (218)
    • Prototypové hry (219)
    • Programovací hry (220)
    • Ověření kódu (225)
    • Nečestné triky (225)
  • Lepší displej a grafika (225)
    • Knihovna Gameduino (226)
    • Nová hra Pile (227)
    • Umění (229)
    • Kódovací hry Make a Stack 231
    • Ověření kódu (235)
    • Zvuky (236)
    • Některé efekty 237
    • Programování automatické hry (238)
    • Poslední úpravy (241)
    • Materiály o arkádách a jiných hrách (242)
  • Shrnutí (242)

Kapitola 12. Vlastní knihovny pro Arduino (243)

  • Co potřebujete vědět, abyste mohli psát svou vlastní knihovnu 243
    • Vytvoření jednoduché knihovny 245
  • Zřízení knihovny motorů (249)
  • Anatomie složky Arduino Library 254
    • Složka příkladů (255)
    • Licence (255)
    • Soubor keywords.txt 255
    • Instalace knihoven Arduino (256)
    • Používání knihoven Arduino (256)
  • Objekty Arduino a konvence knihoven
  • Shrnutí (263)

Kapitola 13. Arduino Test Kit (265)

  • Instalace testovací sady (266)
  • Zahájení testování (268)
  • Formát výsledku testu Arduino (270)
    • Podrobnosti o části výsledku testu
  • Funkce základní testovací sady 271
    • Funkce ATS_begin 271
    • Funkce ATS_PrintTestStatus 272
    • Funkce ATS_end 272
    • Používání základních funkcí 272
  • Integrované testy
  • Strategie testování desek odvozených z Arduina 273
  • Testování paměti (274)
    • Příklad: Testování úniku paměti 277
  • Testování knihovny 278
    • Test funkce SPI.transfer () 284
    • SetBitOrder () Test 284
    • SetClockDivider () Test 285
    • SetDataMode () Test 285
    • Výsledky testu knihovny SPI (286)
  • Shrnutí (286)

Rejstřík (287)

Kniha - autor Rick Anderson, Dan Cervo
Kniha - ISBN 978-83-246-8222-5
Kniha - vazba měkký
Kniha - vydavatel Helion
Šířka balení 0.001 cm
Výška balení 0.001 cm
Hloubka balení 0.001 cm
Váha balení 0.001 kg

Buďte první, kdo se zeptá na tento produkt!

Zákazníci, kteří koupili tento produkt, koupili také:

Produkty ze stejné kategorie: