Objednávky

Botland neprovozuje stacionární prodejnu, proto není možné objednávku vyzvednout osobně v prostorách společnosti. Objednávky jsou zasílány na adresu uvedenou zákazníkem

Bohužel ne. Z logistických a účetních důvodů není možné provádět změny v již odeslané a zaplacené objednávce, ani v objednávce na dobírku.

Jednoduchý podrobný návod, jak provést objednávku, najdete zde

Ano, můžeme připravit fakturu s podrobnostmi o kupujícím i příjemci. Při zadávání objednávky na našich webových stránkách uveďte v komentáři následující informace: „Na faktuře uveďte údaje o kupujícím a příjemci.“ Podmínkou pro obdržení takové faktury je poskytnutí úplných a správných údajů obou subjektů

Ano, při zadávání objednávky vyberte možnost převodu a proforma vám bude automaticky zaslána do e-mailové schránky.

Není nutné pro nákup vytvářet účet. Můžete nakupovat i bez registrace jako host. V takovém případě nebudete mít přístup k historii objednávek, a pokaždé u nákupu budete nucení vyplňovat všechny nutné údaje.

Lhůta pro dokončení objednávky závisí na způsobu doručení. Ve většině případů bude vaše objednávka doručena do 2-4 pracovních dnů.

Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail a začneme připravovat balíček. Když zaúčtujeme platbu za zakoupené zboží, obdržíte zprávu a připravíme k ní podklady (účtenku / fakturu). Zabalená objednávka spolu s dokumenty Vám bude následně odeslána.

Pokud dodané balení obsahuje jiný produkt, než který jste si objednali, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem. Je pro nás velmi důležité vyfotografovat přijaté zboží a celé balení. To nám pomůže identifikovat chybu a navrhnout vzájemně výhodné řešení situace. Stížnosti na nedostatek jiných produktů v zásilce se berou v úvahu do 5 dnů od data doručení balíčku. Budete také potřebovat protokol sepsaný s osobou doručující balíček. Pamatujte, že vždy máte právo zkontrolovat obsah balíčku po jeho přijetí.

Web zobrazuje fotografie všech nabízených produktů. Aktuálně nemáme na skladě produkty se stavem „čekám na doručení“. Pokud chcete znát plánované datum dodání, napište e-mail na adresu: [email protected]

Je možné, že při dokončování objednávky při zadávání vašich údajů došlo k chybě ve vaší e-mailové adrese (např. Chybějící písmeno, číslo nebo znak), což znemožnilo e-mailovým serverům doručit vaši zprávu. V takovém případě kontaktujte personál obchodu

Takovou zprávu systém odešle automaticky, pokud je v košíku produkt se stavem „čeká na doručení“. Může se také stát, že do košíku přidáte 5 položek jednoho produktu a v našem skladu máme pouze 4 položky. Za účelem vyjasnění situace vás budeme kontaktovat

Za všechny objednávky vystavujeme faktury s DPH. Dokument obdržíte na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Nezapomeňte uvést správné údaje, protože po potvrzení a zadání objednávky již nebude možné je změnit

Objednávku není možné provést telefonicky. Hlavní důvody jsou:
zadáním přepravních údajů (adresa nebo telefonní číslo) se osobně vyhýbáme chybám, které mohou pro zákazníka znamenat další náklady,
to vám umožní vyhnout se chybám ohledně vybraných produktů,
to znemožňuje informovat e-mailem o dalších fázích objednávky
Pokud máte problém s objednávkou, kontaktujte prosím personál obchodu

Zásobování

Stav objednávky je viditelný v historii objednávek pro registrované zákazníky. Kupující bez registrace mohou zkontrolovat stav balíčku na této adrese (uvedením čísla objednávky nebo e-mailové adresy). Zákazníci navíc dostávají automaticky generované e-maily s informacemi o následujících stavech: potvrzení objednávky, rezervace platby, zásilka objednávky

Ano, náklady na dopravu do zahraničí se zobrazí automaticky po zadání údajů o adrese a výběru země. Doručení zdarma se nevztahuje na objednávky zaslané mimo Českou republiku. V tomto případě jsou náklady na dopravu kalkulovány individuálně a zaslány zákazníkovi poté, co je balíček připraven

Pravidla pro výpočet poplatků jsou uvedena v tabulce zde: http://botland.cz/content/1-zasobovani

Tato služba bohužel není v České republice k dispozici.

Tato služba bohužel není v České republice k dispozici.

Ano, výše pojištění závisí na vybraném přepravci:
• BALÍK DO BALÍKOVNY - 30 000 Kč,
• BALÍK NA POŠTU - 50 000 Kč,
• BALÍK DO RUKY - 50 000 Kč
• KURÝR PPL - 50 000 Kč
Doporučujeme zvolit správný způsob doručení v závislosti na hodnotě objednávky, abyste v případě poškození zásilky obdrželi od dopravce plnou náhradu.

zveme vás ke spolupráci!