Šablona stránky produktu Bootstrap

Registrace

Ne, není nutné mít přihlašovací jméno a heslo. Můžete nakupovat bez registrace jako host. V této možnosti však není možné zkontrolovat historii objednávek. U dalších objednávek je třeba znovu vyplnit podrobnosti o doručení

Osobní vyzvednutí

Botland neprovozuje stacionární prodejnu, proto není možné objednávku vyzvednout osobně v prostorách společnosti. Objednávky jsou zasílány na adresu uvedenou zákazníkem

Objednávky

Termín dokončení objednávky závisí na způsobu doručení balíčku:
Kurýr GLS - zboží je doručeno následující pracovní den od data odeslání s účinností 99%, do dvou pracovních dnů pro menší města,
Paczkomaty - InPost deklaruje dodání 98% balíků následující den po odeslání,
Poczta Polska (Kurier 48) - balíček by měl být odesílateli doručen do 2-3 pracovních dnů od data odeslání

Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail a začneme připravovat balíček. Když zaúčtujeme platbu za zakoupené zboží, obdržíte zprávu a připravíme k ní podklady (účtenku / fakturu). Zabalená objednávka spolu s dokumenty je odeslána k odeslání

Bohužel ne. Z logistických a účetních důvodů není možné provádět změny v již odeslané a zaplacené objednávce, ani v objednávce na dobírku.

Stav objednávky je viditelný v historii objednávek pro registrované zákazníky. Kupující bez registrace mohou zkontrolovat stav balíčku na této adrese (uvedením čísla objednávky nebo e-mailové adresy). Zákazníci navíc dostávají automaticky generované e-maily s informacemi o následujících stavech: potvrzení objednávky, rezervace platby, zásilka objednávky

Zásobování

Ano, náklady na dopravu do zahraničí se objeví automaticky po zadání údajů o adrese a výběru země. V případě objednávek adresovaných mimo Polsko a překračujících částku 500 PLN se doručení zdarma nevztahuje. V tomto případě se náklady na dopravu počítají jednotlivě a odesílají se zákazníkovi po přípravě balíčku

Náklady na doručení závisí na způsobu platby a typu doručení (Courier / Poczta Polska / Paczkomaty). Pravidla pro výpočet poplatků jsou uvedena v tabulce na adrese: /content/1-dostawa

Web zobrazuje fotografie všech nabízených produktů. Aktuálně nemáme na skladě produkty se stavem „čekám na doručení“. Pokud chcete znát plánované datum dodání, napište e-mail na adresu: [email protected]

Je možné, že při dokončování objednávky při zadávání vašich údajů došlo k chybě ve vaší e-mailové adrese (např. Chybějící písmeno, číslo nebo znak), což znemožnilo e-mailovým serverům doručit vaši zprávu. V takovém případě kontaktujte personál obchodu

Takovou zprávu systém odešle automaticky, pokud je v košíku produkt se stavem „čeká na doručení“. Může se také stát, že do košíku přidáte 5 položek jednoho produktu a v našem skladu máme pouze 4 položky. Za účelem vyjasnění situace vás budeme kontaktovat

Za všechny objednávky vystavujeme faktury s DPH. Dokument obdržíte na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Nezapomeňte uvést správné údaje, protože po potvrzení a zadání objednávky již nebude možné je změnit

Ano, můžeme připravit fakturu s podrobnostmi o kupujícím i příjemci. Při zadávání objednávky na našich webových stránkách uveďte v komentáři následující informace: „Na faktuře uveďte údaje o kupujícím a příjemci.“ Podmínkou pro obdržení takové faktury je poskytnutí úplných a správných údajů obou subjektů

Ano, při zadávání objednávky ponechejte poznámku v poli pro komentář. Po jeho přípravě jej zašleme na váš e-mail

Objednávku není možné provést telefonicky. Hlavní důvody jsou:
zadáním přepravních údajů (adresa nebo telefonní číslo) se osobně vyhýbáme chybám, které mohou pro zákazníka znamenat další náklady,
to vám umožní vyhnout se chybám ohledně vybraných produktů,
to znemožňuje informovat e-mailem o dalších fázích objednávky
Pokud máte problém s objednávkou, kontaktujte prosím personál obchodu

Pokud dodávané balení obsahuje jiný produkt, než který jste si objednali, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem. Je pro nás velmi důležité vyfotografovat přijaté zboží a celé balení. To nám pomůže identifikovat chybu a navrhnout vzájemně výhodné řešení situace. Stížnosti na nedostatek / jiných produktů v zásilce se berou v úvahu do 5 dnů od data doručení balíčku. Budete také potřebovat protokol sepsaný s osobou doručující balíček. Pamatujte, že vždy máte právo zkontrolovat obsah balíčku po jeho přijetí

Ano, ale to platí pouze pro přepravu kurýrem GLS. Tato služba je dodatečně splatná (+30 PLN ke standardním nákladům)

Ano, ale to platí pouze pro přepravu kurýrem GLS ve větších městech. Tato služba je dodatečně splatná (+ 30 PLN ke standardním nákladům)

Bohužel nemáme žádný vliv na to, v jakou dobu kurýr zboží doručí. Kurýr má na nákladním listu telefonní číslo a ve většině případů kontaktuje příjemce zásilky před doručením (pro stanovení data). Pokud balíček nebyl doručen do dvou dnů od data odeslání, kontaktujte nás

Ano, výše pojištění závisí na vybraném přepravci:
Courier48 polská pošta - 1000 PLN,
GLS - 6 000 PLN,
Skříňky na zavazadla - 200 PLN
Navrhujeme zvolit správnou formu doručení v závislosti na hodnotě objednávky, abyste v případě poškození zásilky od přepravce dostali plnou náhradu.

zveme vás ke spolupráci!