K uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím může dojít dvěma způsoby.

Před zadáním objednávky má kupující právo sjednat s prodávajícím všechna ustanovení smlouvy, včetně těch, která mění ustanovení následujících předpisů. Jednání by měla být vedena písemně a zaslána na adresu prodávajícího (BOTLAND B. DERKACZ SPÓŁKA JAWNA, Gola 25A, 63-640 Bralin).

Pokud kupující odstoupí od možnosti uzavřít smlouvu individuálním jednáním, použijí se následující podmínky a příslušné zákony.

Správcem údajů poskytnutých kupujícím je BOTLAND B. DERKACZ SPÓŁKA JAWNA. Podrobnosti o zpracování údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů ( kliknutím si přečtete zásady ochrany osobních údajů ).



§1 Definice

1. Poštovní adresa - jméno a příjmení nebo název instituce, umístění ve městě (v případě města rozděleného do ulic: ulice, číslo budovy, číslo bytu nebo bytu; v případě města nerozděleného do ulic: název města a číslo nemovitosti), PSČ a město.

2. Adresa stížnosti:

BOTLAND B. DERKACZ SPÓŁKA JAWNA
Gola 25A,
63-640 Bralin

3. Ceník dodání - seznam dostupných typů dodání a jejich nákladů je k dispozici na adrese /content/1-zasobovani.

4. Dodání - druh přepravní služby spolu s přepravcem a specifikací nákladů, uvedené v ceníku dodání na adrese: /content/1-zasobovani . Služba je poskytována za podmínek stanovených v předpisech dopravce.

5. Doklad o nákupu - faktura, faktura nebo stvrzenka vystavená v souladu se zákonem o dani ze zboží a služeb ze dne 11. března 2004, v platném znění, a dalšími příslušnými zákony.

6. Karta produktu - samostatná podstránka obchodu obsahující informace o jednom produktu .

7. Zákazník - plnoletá fyzická osoba s plnou právní způsobilostí, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, která však má právní způsobilost, provádějící nákup od prodávajícího přímo související s jeho obchodní nebo profesní činností.

8. Občanský zákoník - zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964, ve znění pozdějších předpisů.

9. Kodex správné praxe - soubor pravidel chování, zejména etické a profesní standardy uvedené v čl. 5 zákona o boji proti nekalým tržním praktikám ze dne 23. srpna 2007, ve znění pozdějších předpisů.

10. Spotřebitel - plnoletá fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním jednáním, která nakupuje od prodávajícího a nesouvisí přímo s jeho obchodní nebo profesní činností.

11. Nákupní košík - seznam produktů připravených z produktů nabízených v obchodě na základě volby Kupujícího.

12. Kupující - spotřebitel i zákazník .

13. Místo vydání zboží - poštovní adresa nebo sběrné místo uvedené v objednávce kupujícím .

14. Okamžik předání věci - okamžik, kdy se věci zmocní kupující nebo jím určená třetí osoba k převzetí.

15. Platba - způsob platby za předmět smlouvy a dodání, uvedený na adrese /content/1-zasobovani

16. Spotřebitelské právo - zákon o právech spotřebitele ze dne 30. května 2014.

17. Produkt - minimální a nedělitelný počet položek, které mohou být předmětem objednávky a které jsou uvedeny v obchodě prodávajícího jako měrná jednotka při určování jeho ceny (cena / jednotka).

18. Předmět smlouvy - výrobky a dodávka, které jsou předmětem smlouvy.

19. Předmět služby - předmět smlouvy.

20. Sběrné místo - místo dodání zboží, které není poštovní adresou, uvedené v seznamu poskytnutém prodávajícím v obchodě .

21. Věc - movitý předmět, který může být nebo je předmětem smlouvy .

22. Obchod - webová stránka dostupná na adrese /, prostřednictvím které může Kupující provést objednávku .

24. Prodávající:

BOTLAND B. DERKACZ SPÓŁKA JAWNA
Cíl 25A
63-640 Bralin

NIP: 619-202-35-94 , REGON: 362180160, BDO: 000425709
registrována a viditelná v Národním soudním rejstříku pod číslem: 0000570034
SPOTŘEBITELSKÁ BANKA SANTANDER SA BANKOVNÍ ÚČET: 93 1090 1144 0000 0001 3464 5405

25. Systém - sada spolupracujících IT zařízení a softwaru, zajišťujících zpracování a ukládání, jakož i odesílání a příjem dat prostřednictvím telekomunikačních sítí pomocí koncového zařízení vhodného pro daný typ sítě, běžně označovaného jako internet.

26. Datum dokončení - počet hodin nebo pracovních dnů uvedený na produktové kartě.

27. Smlouva - smlouva uzavřená mimo provozovnu podnikatele nebo na dálku ve smyslu zákona o právech spotřebitele ze dne 30. května 2014 v případě spotřebitelů a kupní smlouva ve smyslu čl. 535 zákona o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 v případě kupujících .

28. Vada - jak fyzická, tak právní vada.

29. Fyzická vada - nesoulad zboží prodaného se smlouvou, zejména pokud věc:

  1. nemá vlastnosti, které by tento typ věcí měl mít z důvodu uvedeného ve smlouvě nebo vyplývajícího z okolností nebo určení;
    nemá vlastnosti, které prodávající poskytl spotřebiteli ,
  2. není vhodný pro tento účel, o kterém spotřebitel informován prodávajícího na uzavření smlouvy a prodávající nevznesla žádné námitky proti takové zamýšlené použití;
  3. se stal spotřebitelem doručeno neúplné;
  4. v případě nesprávné instalace a uvedení do provozu, pokud byly tyto činnosti prováděny prodejcem nebo třetí stranou, za kterou je prodejce odpovědný, nebo spotřebitelem, který postupoval podle pokynů obdržených od prodejce ;
  5. nemá vlastnosti poskytované výrobcem nebo jeho zástupcem nebo osobou, která uvádí předmět na trh v rámci své podnikatelské činnosti, a osobou, která umístěním svého jména, ochranné známky nebo jiného rozlišovacího označení na prodaný předmět , se prezentuje jako výrobce, ledaže by Prodávající tyto záruky neznal, nebo, soudě rozumně, nemohl vědět nebo nemohl ovlivnit rozhodnutí Spotřebitele uzavřít smlouvu , nebo pokud byl jejich obsah před uzavřením smlouvy opraven smlouva.

30. Právní vada - situace, kdy je prodávaná věc ve vlastnictví třetí osoby nebo je zatížena právem třetí osoby, a také v případě, že omezení použití nebo nakládání s věcí vyplývá z rozhodnutí nebo rozhodnutí příslušného orgán.

31. Objednávka - prohlášení kupujícího o záměru provedené prostřednictvím obchodu, s jasným uvedením: druhu a množství produktů ; druh dodávky ; druh platby ; místo dodání věci , údaje kupujícího a směřující přímo k uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím .

§2 Všeobecné podmínky

1. Smlouva se uzavírá v polštině v souladu s polským právem a těmito předpisy.

2. Místo dodání zboží musí být na území Polské republiky .

3. Prodávající je povinen a zavazuje se poskytovat služby a dodávat zboží bez vad .

4. Všechny ceny uvedené prodejcem jsou vyjádřeny v polské měně a představují hrubé ceny (včetně DPH). Ceny produktů nezahrnují náklady na doručení , které jsou uvedeny v ceníku doručení .

5. Všechna data jsou počítána v souladu s čl. 111 občanského zákoníku , tj. Období označené ve dnech končí koncem posledního dne, a pokud je začátek období označeného ve dnech událostí, nebere se v úvahu v úvahu při výpočtu data dne, kdy událost nastala.

6. Potvrzení, zveřejnění, konsolidace, zajištění všech podstatných ustanovení smlouvy , aby bylo možné v budoucnu získat přístup k těmto informacím, má formu:

  1. potvrzení objednávky zasláním na uvedenou e-mailovou adresu: objednávky, proforma faktury (na žádost kupujícího ), informace o právu na odstoupení od smlouvy, tyto předpisy v pdf verzi, vzorový formulář pro odstoupení v pdf verzi, odkazy stáhnout předpisy a vzorové odstoupení od smlouvy;
  2. připojit k vyplněné objednávce zaslané na určené místo vydání tištěných položek: doklad o nákupu ve formě účtenky nebo faktury, informace o právu na odstoupení od smlouvy, tyto předpisy, vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  3. v případě, že kupující zvolí doklad o zakoupení v podobě faktury, kupující souhlasí s přijetím faktury bez podpisu, v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím.

7. Prodávající neúčtuje žádné poplatky za komunikaci s ním pomocí prostředků komunikace na dálku a kupující nese jeho náklady ve výši vyplývající ze smlouvy, kterou uzavřel s třetí stranou, která mu poskytuje konkrétní službu umožňující komunikaci na dálku.

8. Prodávající poskytuje kupujícímu používajícímu systém správnou funkci obchodu v následujících prohlížečích: IE verze 7 nebo novější, FireFox verze 3 nebo novější, Opera verze 9 nebo novější, Chrome verze 10 nebo novější, Safari s nejnovějšími Nainstalovány verze JAVA a FLASH, na obrazovkách s horizontálním rozlišením nad 1024 px. Používání softwaru třetích stran, který ovlivňuje fungování a funkčnost prohlížečů: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari, může ovlivnit správné zobrazení obchodu, aby bylo možné získat plnou funkčnost obchodu botland.com.pl , zakažte je všechny.

9. Zákazník může využít možnost zapamatování si svých údajů obchodem , aby usnadnil proces zadání další objednávky . Za tímto účelem by měl kupující poskytnout přihlašovací jméno a heslo nezbytné pro přístup ke svému účtu. Přihlašovací jméno a heslo jsou posloupností znaků určených kupujícím , který je povinen je udržovat v tajnosti a chránit je před neoprávněným přístupem třetích osob. Kupující může kdykoli zobrazit, opravit, aktualizovat údaje a smazat účet v obchodě .

10. Prodávající dodržuje kodex dobré praxe .

11. Kupující je povinen:

  1. neposkytovat ani přenášet obsah zakázaný zákonem, např. obsah, který propaguje násilí, je pomlouvačný nebo porušuje osobní práva a jiná práva třetích stran,
  2. používat obchod způsobem, který nenarušuje jeho fungování, zejména používáním konkrétního softwaru nebo zařízení,
  3. neprovádět akce, jako je: odesílání nebo zveřejňování nevyžádaných obchodních informací (spam) v obchodě,
  4. poskytnutí skutečných kontaktních údajů za účelem zpracování objednávky a přípravy dokladu potvrzujícího nákup,
  5. používat obchod způsobem, který není nepohodlný pro ostatní kupující a pro prodejce,
  6. používání jakéhokoli obsahu obsaženého v obchodě pouze pro osobní použití,
  7. používat obchod způsobem, který je v souladu s ustanoveními právních předpisů platných na území Polské republiky, ustanoveními předpisů a obecnými zásadami netikety.



§3 Uzavření smlouvy a realizace

1. Objednávky lze podávat 24 hodin denně.

2 . Aby bylo možné sestavit kupující by měl provádět alespoň následující činnosti, z nichž některé mohou být opakovány několikrát:

  1. přidání produktu do košíku;
  2. výběr typu dodávky ;
  3. výběr typu platby ;
  4. výběr místa dodání zboží
  5. zadání objednávky v obchodě pomocí tlačítka „ Koupit a zaplatit “.

3. K uzavření smlouvy se spotřebitelem dochází po zadání objednávky .

4. Vyřízení objednávky spotřebitele splatné na dobírku proběhne okamžitě a objednávka splatná bankovním převodem nebo prostřednictvím elektronického platebního systému po připsání platby spotřebitele na účet prodávajícího , což by mělo proběhnout do 30 dnů od zadání objednávky , ledaže by spotřebitel nebyl schopen splnit své závazky z viny a neinformoval o tom prodávajícího .

5. K uzavření smlouvy se zákazníkem dochází přijetím objednávky prodávajícím , o čemž informuje zákazníka do 48 hodin od zadání objednávky .

6. K provedení objednávky zákazníka splatné na dobírku dochází bezprostředně po uzavření smlouvy a objednávka splatná bankovním převodem nebo prostřednictvím elektronického platebního systému po uzavření smlouvy a připsání platby zákazníka na účet prodávajícího .

7. Provedení objednávky zákazníka může záviset na zaplacení celé nebo části hodnoty objednávky nebo získání limitu obchodního úvěru ve výši alespoň hodnoty objednávky nebo souhlasu prodávajícího se zasláním objednávky na dobírku ( splatné na dobírku).

8. Předmětem smlouvy je zaslána ve lhůtě uvedené na kartě výrobku, a pro zakázky sestávající z několika produktů, nejdelší datum uvedené v kartách produktů. Lhůta začíná uzavřením smlouvy.

9. Předmět smlouvy je zakoupen společně s vybraným kupujícím za prodejní doklad zaslaný zvoleným typem dodávky kupujícímu uvedenému kupujícím v pořadí věcí v místě vydání.

10. Po odeslání zakoupeného zboží může Obchod na základě smlouvy s kupujícím (je-li udělen souhlas) zaslat kupujícímu na e-mailovou adresu výzvu k vyplnění průzkumu za účelem posouzení jeho názoru na transakce. Kupující je oprávněn, ale není povinen jej vyplnit.



§4 Právo odstoupit od smlouvy

1. Spotřebitel je oprávněn podle čl. 27 zákona o ochraně spotřebitele, právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku, a to bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v čl. 33, čl. 34 zákona o ochraně spotřebitele .

2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku je 30 dní od dodání věci a ke splnění této lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.

3. Prohlášení o odstoupení od smlouvy může spotřebitel podat na formuláři, jehož vzor je uveden v příloze 2 zákona o ochraně spotřebitele , na formuláři dostupném na adrese /content/ 75-reklamacje-wroty nebo v jiné písemné formě v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele .

4. Prodávající neprodleně potvrdí spotřebiteli e-mailem (pokud je uvedeno v době uzavření smlouvy a dalším, pokud je uvedeno v předloženém prohlášení) přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.

5. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva považuje za neplatnou.

6. Spotřebitel je povinen vrátit věc Prodávajícímu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. Ke splnění termínu stačí vrátit zboží před jeho vypršením.

7. Spotřebitel vrací zboží, které je předmětem smlouvy, od které odstoupil, na své vlastní náklady a riziko.
8. Spotřebitel je odpovědný za snížení hodnoty věci, která je předmětem smlouvy, a vyplývá z jejího užívání způsobem, který jde nad rámec toho, co je nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a fungování věci.

9. Prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy předloženého spotřebitelem, vrátí spotřebiteli veškeré platby, které provedl, včetně nákladů na dodání zboží, a pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější standardní způsob doručení nabízený prodávajícím , prodávající spotřebiteli v souladu s čl. 33 spotřebitelského zákona .

10. Prodávající vrátí platbu pomocí stejného způsobu platby, jaký používá spotřebitel , ledaže by spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem platby , který pro něj neznamená žádné náklady.

11. Prodávající může zadržet vrácení platby přijaté od spotřebitele, dokud nebude zboží vráceno nebo dokud spotřebitel neprokáže jeho vrácení, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.

12. Spotřebitel v souladu s čl. 38 zákona o ochraně spotřebitele neexistuje právo na odstoupení od smlouvy:

  1. ve kterém cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž nemá prodejce kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  2. ve kterém je předmětem služby neprefabrikovaný předmět vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
  3. ve kterém je předmětem služby zboží, které se rychle zhoršuje nebo má krátkou trvanlivost;
  4. ve kterém je předmětem služby zboží dodávané v zapečetěném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud bylo balení po dodání otevřeno;
  5. u nichž jsou předmětem služby předměty, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými položkami;
  6. ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávaný v zapečetěném obalu, pokud byl balíček po dodání otevřen;
  7. za dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy a po informování podnikatele o ztrátě práva odstoupit od smlouvy;
  8. pro doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném.

13. Spotřebitel nenese náklady na dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud nesouhlasil s plněním před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy nebo nebyl informován o ztrátě svého práva odstoupit od smlouvy ze smlouvy v době udělení takového souhlasu nebo podnikatel neposkytl potvrzení v souladu s čl. 15 s 1 a čl. 21 s 1. Spotřebitelské právo .



§5 Záruka

1. Prodávající podle čl. 558 §1 občanského zákoníku zcela vylučuje odpovědnost vůči zákazníkům v důsledku fyzických a právních vad (záruka).

2. Prodávající odpovídá spotřebiteli ve smyslu čl. 556 občanského zákoníku a následných pro vady (záruka).

3. V případě smlouvy se spotřebitelem, pokud byla fyzická vada zjištěna do jednoho roku od data dodání věci , má se za to, že existovala v době přechodu rizika na spotřebitele .

4. Spotřebitel, pokud má prodaná věc vadu , může:

  1. předložit prohlášení požadující snížení ceny;
  2. učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy;

pokud prodejce neprodleně a bez zbytečných obtíží pro spotřebitele nevymění vadnou položku za bezvadnou nebo vadu neodstraní. Pokud však věc již byla prodávajícím vyměněna nebo opravena nebo prodávající nesplnil povinnost vyměnit věc za vadnou nebo vadu odstranit, není oprávněn věc vyměnit nebo vadu odstranit.

5. Spotřebitel může namísto odstranění vady navržené prodávajícím požadovat výměnu věci za vadnou, nebo místo výměny věci požádat o odstranění vady, pokud to není není možné uvést věc do souladu se smlouvou způsobem, který si zvolí spotřebitel, nebo by to vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s navrhovanou metodou. prodávajícím při posuzování nadměrných nákladů hodnotu bezvadné věci, typ a závažnost zjištěné vady a nepříjemnosti, se kterými by byl spotřebitel jinak spokojen, jsou brány v úvahu.

6. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada irelevantní.

7. Pokud má prodaná věc vadu, může spotřebitel také:

  1. požadovat výměnu zboží za zboží bez vad,
  2. požadovat odstranění vady.


8. Prodávající je povinen vyměnit vadný předmět za vadný nebo vadu v přiměřené lhůtě odstranit bez zbytečných obtíží pro spotřebitele.

9. Prodávající může odmítnout vyhovět žádosti spotřebitele, pokud není možné uvést vadnou věc do souladu se smlouvou způsobem, který si zvolil kupující, nebo by to vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s druhým možným způsobem uvedení vadné věci do souladu. se smlouvou.

10. V případě, že je vadná položka namontována, může spotřebitel požadovat po výměně prodávajícího demontáž a opětovnou montáž bez vad nebo odstranění vad, jste však povinni uhradit část souvisejících nákladů přesahující cenu věc prodaná nebo může požadovat od prodávajícího úhradu části nákladů na demontáž a opětovnou montáž, a to až do výše ceny prodaného zboží. V případě nesplnění závazku ze strany prodávajícího je spotřebitel oprávněn provádět tyto činnosti na náklady a riziko prodávajícího .

11. Spotřebitel, který uplatňuje práva vyplývající ze záruky, je povinen dodat vadnou věc na náklady prodávajícího na reklamační adresu, a pokud z důvodu druhu věci nebo způsobu, jakým byla instalována, dodání věci by pro spotřebitele bylo nepřiměřeně obtížné, je spotřebitel povinen dát zboží k dispozici prodávajícímu v místě, kde se věc nachází. V případě nesplnění závazku ze strany prodávajícího je spotřebitel oprávněn vrátit zboží na náklady a riziko prodávajícího .

12. Náklady na výměnu nebo opravu nese Prodávající , s výjimkou situace popsané v §5 bod 10.

13. Prodávající je povinen převzít vadnou věc od spotřebitele v případě výměny věci za vadnou nebo odstoupení od smlouvy.

14. Prodávající do čtrnácti dnů odpoví na:

  1. prohlášení o požadavku na snížení ceny;
  2. prohlášení o odstoupení od smlouvy;
  3. požaduje výměnu zboží za zboží bez vad;
  4. žádost o odstranění vady.

Jinak se má za to, že prohlášení nebo žádost spotřebitele považoval za oprávněné.

15 . Prodávající odpovídá v rámci záruky, pokud je fyzická vada zjištěna do dvou let ode dne dodání věci spotřebiteli a je-li předmětem prodeje ojetý předmět, do jednoho roku od data dodání položku na spotřebitele.

16 . Nárok spotřebitele na odstranění vady nebo výměnu prodané věci za vadu zaniká uplynutím jednoho roku ode dne zjištění vady, nejdříve však po dvou letech ode dne doručení věci spotřebiteli , a pokud je předmětem prodeje ojetý předmět do jednoho roku ode dne dodání věci spotřebiteli .

17. V případě, že datum spotřeby stanovené prodejcem nebo výrobcem skončí po dvou letech od data dodání zboží spotřebiteli , odpovídá prodávající v rámci záruky za fyzické vady tohoto zboží zjištěné před tímto datem. datum.

18. Ve lhůtách stanovených v §5 bodech 15-17 může spotřebitel podat prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny z důvodu fyzické vady prodávané věci, a pokud spotřebitel požadoval výměnu věci za vadné nebo odstranění vady začíná běžet lhůta pro podání prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny neúčinným uplynutím lhůty pro výměnu věci nebo odstranění vady.

19. V případě uplatnění některého z práv vyplývajících ze záruky před soudem nebo rozhodčím soudem bude lhůta pro uplatnění dalších práv náležejících spotřebiteli v tomto ohledu pozastavena až do konečného ukončení řízení. Respektive se bude vztahovat také na mediační řízení, lhůtu pro uplatnění dalších práv ze záruky, na kterou má spotřebitel nárok, začíná běžet ode dne odmítnutí soudního schválení dohody o narovnání před mediátorem nebo ukončení neúčinnosti zprostředkování.

20. Pro uplatnění práv v rámci záruky za právní vady prodané věci, §5 body 15-16 platí, avšak doba začíná běžet ode dne, kdy spotřebitel dozvěděl o závadě, a je-li spotřebitele o závadě dozvěděl teprve v důsledku jednání osoby
třetí - ode dne nabytí právní moci rozsudku vydaného ve sporu s třetí osobou.

21. Pokud spotřebitel v důsledku vady věci podal prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny, může požadovat náhradu škody, která mu vznikla, protože uzavřel smlouvu, aniž by o vadě věděl, i když škoda byla důsledkem okolností, za které neodpovídá prodávající.odpovědnost , a zejména může požadovat náhradu nákladů na uzavření smlouvy, náklady na sběr, přepravu, skladování a pojištění zboží, náhradu výdajů vynaložených na do té míry, že z nich neměl prospěch a neobdržel jejich náhradu od třetí strany a náhradu nákladů procesu. Tím nejsou dotčena ustanovení o povinnosti opravit škodu na obecných zásadách.

22. Uplynutí jakékoli lhůty pro zjištění vady nevylučuje výkon záručních práv, pokud prodávající vadu podvodně zakryl.

23. Prodávající , je-li povinen poskytovat nebo poskytovat finanční služby spotřebiteli, je provede bez zbytečného odkladu, nejpozději v zákonem stanovené lhůtě.



§6 Zásady ochrany osobních údajů a zabezpečení osobních údajů

1. Prodávající je správcem databází osobních údajů.

2. Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů ze dne 29. srpna 1997 a zákonem o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27 dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46 / ES. Poskytnutím svých osobních údajů prodávajícímu při zadání objednávky, kupující souhlasí s tím, aby jejich zpracování ze strany prodávajícího za účelem dokončení objednávky. Kupující má možnost kdykoli prohlížet, opravovat, aktualizovat, přenášet, omezovat zpracování a mazat své osobní údaje.

4. Podrobná pravidla pro shromažďování, zpracování a uchovávání osobních údajů používaných k plnění objednávek v obchodě jsou popsána v Zásadách ochrany osobních údajů, které lze najít na: /content/99-polityka- prywatnosci



§7 Závěrečná ustanovení

1. Nic v těchto předpisech nemá za cíl porušovat práva kupujícího. Nelze to také interpretovat takto, protože v případě nesouladu kterékoli části předpisů s platnými právními předpisy prodávající prohlašuje absolutní soulad a aplikaci tohoto zákona namísto napadeného ustanovení předpisů.

2. Registrovaní kupující budou informováni e-mailem o změnách předpisů a jejich rozsahu (na e-mailovou adresu uvedenou při registraci nebo objednávce). Oznámení bude zasláno nejméně 30 dní před vstupem nových předpisů v platnost. Změny budou zavedeny za účelem přizpůsobení předpisů příslušnému právnímu stavu.

3. Aktuální verze předpisů je kupujícímu vždy k dispozici na kartě předpisy (/content/3-regulamin). Během provádění objednávky a po celou dobu poprodejní péče o kupujícího platí předpisy, které přijal při zadávání objednávky. S výjimkou případů, kdy to spotřebitel považuje za méně příznivé než aktuální a informuje prodejce o výběru aktuálního jako závazného.

4. V případě sporů se zákazníky bude příslušným soudem soud příslušný pro sídlo prodávajícího.

5. Ve věcech, na které se tato nařízení nevztahují, se použijí příslušná právní ustanovení. Sporné otázky, pokud spotřebitel projeví takovou vůli, jsou řešeny mediačním řízením před zemskými inspektoráty obchodní inspekce nebo arbitrážním procesem u zemského inspektorátu obchodní inspekce. Spotřebitel může také použít rovnocenné a zákonné metody před zahájením soudního řízení nebo mimosoudního řešení sporů, např. Prostřednictvím online platformy EU ODR na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Jako poslední možnost je záležitost vyřešena místně a věcně příslušným soudem.



Předchozí verze:

Verze 1.2 (Gola, do 25. května 2018)

Verze 1.1 (Kępno , do 18. 11. 2015 )

zveme vás ke spolupráci!