Raspberry Pi SSD Kit 256GB - sada s SSD diskem pro Raspberry Pi 5
- Nové
- doprava zdarma
Gravity - offline modul pro rozpoznávání hlasu - I2C, UART - DFRobot SEN0539-EN
Modul rozpoznávání hlasu – Gravity Offline Language Learning Voice Recognition Sensor – umožňuje rozpoznat 121 hlasových příkazů uložených v paměti a také ji rozšířit o 17...DFRobot Gravity - zvukový senzor - analogový
Modul se zvukovým senzorem vybavený analogovým výstupem. Funguje s napětím od 3,3 V do 5 V. Umožňuje detekci úrovně hlasitosti nebo detekci charakteristických zvuků z...DFRobot Gravity - reproduktor s digitálním rozhraním
Modul je založen na zesilovači 8002 s jednovodičovým digitálním rozhraním. Může fungovat jako jednoduchý bzučák nebo přehrávat hudbu. Hlasitost se ovládá zabudovaným...DFRobot Gravity - digitální zvukový generátor - bzučák
Modul digitálního bzučáku pro Arduino a Raspberry Pi, který lze ovládat pomocí nízkého a vysokého stavu. Při změně frekvence bzučáku můžete slyšet jiný zvuk. Napájecí napětí je...DFRobot Gravity - MP3 přehrávač - JQ8400-FL UART
Modul, který umožňuje přehrávání hudebních souborů přímo z paměti zařízení 8 MB . Podporuje formáty MP3 a WAV. Komunikuje s mikrokontrolérem přes rozhraní UART - piny RX a...DFRobot Gravity - ISD1820 - modul záznamu zvuku
Modul pro záznam zvuku založený na čipu ISD1820. Má vestavěný mikrofon a zásuvku Jack pro připojení reproduktoru nebo sluchátek. Integrované funkce umožňují nahrávat a...DFRobot Gravity - ekvalizér - analyzátor zvuku
Modul je vybaven ekvalizérem MSGEQ7. Umožňuje vám přidat do Arduina funkci detekce zvuku. Má 7 frekvenčních rozsahů: 63 Hz, 160 Hz, 400 Hz, 1 kHz, 2,5 kHz, 6,25 kHz a 16 kHz....DFRobot Gravity - analogový měřič úrovně zvuku
Měřič úrovně zvuku kompatibilní s Arduino. Využívá obvod nástroje a mikrofon s nízkým šumem k přesnému měření úrovně okolního zvuku. Měří zvuk od 30 dBA do 130 dBA. Je...Také zkontrolovat
Jedním z nejpopulárnějších zvukových senzorů jsou mikrofony. Jednoduše řečeno, principem mikrofonu je přeměnit mechanickou energii vibrační membrány na přeměnu elektrické energie, která se nejčastěji znovu převádí na zvuk, ale prochází předzesilovačem a koncovým zesilovačem, než jde do reproduktoru. Nejběžnějšími provedeními jsou dynamické (s cívkou) a kondenzátorové (s kondenzátorem) mikrofony. Zvláštním případem kondenzátorového mikrofonu je elektretový mikrofon, ve kterém je membrána řádně polarizovaná elektretová fólie. Elektretové mikrofony se používají v mnoha aplikacích, jejichž cílem nebo pomocným účelem je funkce detekce, záznamu nebo měření zvukových parametrů. Mezi takové aplikace patří mimo jiné měření vibrací a echolokace.
Reproduktory jsou prvky, pomocí kterých můžeme slyšet zvuky přenášené na mikrofon nebo přicházející z jiných zdrojů signálu. Reproduktory jsou převodníky, které převádějí elektrický signál na vibrace vinutí cívky připojené k membráně ve vztahu k pevnému magnetu. Běžným typem reproduktoru, jako jednoduchého signalizačního prvku, je bzučák - piezoelektrický reproduktor, ve kterém je role cívky nahrazena piezoelektrickou vložkou, která je nucena vibrovat elektrickým signálem, který se v čase mění, např. obdélníkový signál s proměnným plněním (PWM). Bzučák lze použít jako prvek instalace zvukových efektů do hraček, stejně jako výstražné zařízení, které například v systému přenosného měniče napětí DC / AC informuje o příliš nízkém napětí z baterie dodávající konvertor.
Jedním z nejpopulárnějších hardwarových řešení v oblasti záznamu zvuku jsou hlasové záznamníky - dříve kazetové, v dnešní době častěji digitální s pamětí FLASH. Tímto způsobem můžeme zaznamenat rozhovor nebo koncert ve velmi dobré kvalitě. Existuje však poměrně dost aplikací, kde se nevyžaduje, aby kvalita záznamu byla nutně nejlepší možná. Mezi takové aplikace patří například záznamníky, hračky a zvukové efekty lo-fi, které dychtivě využívá mnoho hudebníků. Tyto a další podobné aplikace lze implementovat pomocí modulu DFRobot Gravity postaveného na základě specializovaného integrovaného obvodu ISD1820. Tento integrovaný obvod umožňuje několikrát zaznamenávat a číst hlasové zprávy a různé zvuky. Díky použití víceúrovňové energeticky nezávislé paměti můžete zaznamenávat informace o maximální délce deseti sekund a odolnost paměti vám umožní provést až přibližně 100 tisíc. nahrávky. Zaznamenané zvukové informace lze odeslat do reproduktoru s maximálním výkonem 3 W a impedancí 8 Ω. Zvukové informace můžete nahrávat a číst čistě hardwarově pomocí vestavěných kláves „REC“ (nahrávání) a „PLAY“ (přehrávání), stejně jako programově propojením modulu s Arduinem s nahraným programovým kódem, který je k dispozici na DFRobot webová stránka.