Popis produktu: Diagnostické rozhraní - HH OBD Bluetooth skener - pokročilý
Skener používaný v diagnostice motorů automobilů . Slouží k ověření provozních parametrů hnací jednotky vozidla, a to jak v odborné dílně, tak v domácí garáži. Produkt pro přenos dat používá technologii Bluetooth. Výsledky měření lze číst pomocí počítače nebo telefonu, který je kompatibilní s tímto standardem bezdrátové komunikace krátkého dosahu. Uživatel může pohodlně kontrolovat indikace bez nutnosti dalších kabelů.
Kompatibilita zařízení
Rozhraní lze použít k diagnostice vozidel vybavených rozhraním OBD2. Je tedy kompatibilní s následujícími skupinami automobilů:
- Prodává se po 1. lednu 1996 v USA
- Prodáno po 1. lednu 2001 v Evropské unii
- Prodává se po 1. lednu 2002 v Polsku
- Dieselový motor prodávaný po 1. lednu 2003 v Evropské unii
Podporované komunikační protokoly v automobilech:
- ISO9141-2 (5 baud init, 10,4 Kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 baud init, 10,4 Kbaud)
- ISO14230-4 KWP (rychlé spuštění, 10,4 kBaud)
- ISO15765-4 CAN (11bitové ID, 500 kBaud)
- ISO15765-4 CAN (29bitové ID, 500 kBaud)
- ISO15765-4 CAN (11bitové ID, 250 kBaud)
- ISO15765-4 CAN (29bitové ID, 250 kBaud)
- SAE J1939 CAN (29bitové ID, 250 kBaud)
- USER1 CAN (11bitové ID, 125 kBaud)
- USER2 CAN (11bitové ID, 50 kBaud)
Druhy odečtů
- Diagnostické poruchové kódy (více než 3000 obecných definičních kódů v databázi)
- Možnost ladění a vymazání MIL (Check Engine)
- Zobrazení následujících indikací ze senzorů:
- Otáčky motoru (RPM)
- Vypočtená hodnota zatížení
- Teplota chladicí kapaliny
- Stav palivového systému
- Rychlost vozidla
- Krátkodobá úprava paliva
- Dlouhodobá úprava paliva
- Tlak v sacím potrubí
- Časování Advance
- Teplota nasávaného vzduchu
- Proud vzduchu
- Průtok vzduchu
- Absolutní poloha škrticí klapky
- Napětí snímače kyslíku
- Stav palivového systému
- Tlak paliva
Užitečné odkazy |