Objednávky

Botland neprovozuje stacionární prodejnu, proto není možné objednávku vyzvednout osobně v prostorách společnosti. Objednávky jsou zasílány na adresu uvedenou zákazníkem

Bohužel ne. Z logistických a účetních důvodů není možné provádět změny v již odeslané a zaplacené objednávce, ani v objednávce na dobírku.

Jednoduchý podrobný návod, jak provést objednávku, najdete zde

Ano, můžeme připravit fakturu s podrobnostmi o kupujícím i příjemci. Při zadávání objednávky na našich webových stránkách uveďte v komentáři následující informace: „Na faktuře uveďte údaje o kupujícím a příjemci.“ Podmínkou pro obdržení takové faktury je poskytnutí úplných a správných údajů obou subjektů

Ano, při zadávání objednávky ponechejte poznámku v poli pro komentář. Po jeho přípravě jej zašleme na váš e-mail

Ne, není nutné mít přihlašovací jméno a heslo. Můžete nakupovat bez registrace jako host. V této možnosti však není možné zkontrolovat historii objednávek. U dalších objednávek je třeba znovu vyplnit podrobnosti o doručení

Termín dokončení objednávky závisí na způsobu doručení balíčku:
Kurýr GLS - zboží je doručeno následující pracovní den od data odeslání s účinností 99%, do dvou pracovních dnů pro menší města,
Paczkomaty - InPost deklaruje dodání 98% balíků následující den po odeslání,
Poczta Polska (Kurier 48) - balíček by měl být odesílateli doručen do 2-3 pracovních dnů od data odeslání

Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail a začneme připravovat balíček. Když zaúčtujeme platbu za zakoupené zboží, obdržíte zprávu a připravíme k ní podklady (účtenku / fakturu). Zabalená objednávka spolu s dokumenty je odeslána k odeslání

Pokud dodávané balení obsahuje jiný produkt, než který jste si objednali, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem. Je pro nás velmi důležité vyfotografovat přijaté zboží a celé balení. To nám pomůže identifikovat chybu a navrhnout vzájemně výhodné řešení situace. Stížnosti na nedostatek / jiných produktů v zásilce se berou v úvahu do 5 dnů od data doručení balíčku. Budete také potřebovat protokol sepsaný s osobou doručující balíček. Pamatujte, že vždy máte právo zkontrolovat obsah balíčku po jeho přijetí

Web zobrazuje fotografie všech nabízených produktů. Aktuálně nemáme na skladě produkty se stavem „čekám na doručení“. Pokud chcete znát plánované datum dodání, napište e-mail na adresu: [email protected]

Je možné, že při dokončování objednávky při zadávání vašich údajů došlo k chybě ve vaší e-mailové adrese (např. Chybějící písmeno, číslo nebo znak), což znemožnilo e-mailovým serverům doručit vaši zprávu. V takovém případě kontaktujte personál obchodu

Takovou zprávu systém odešle automaticky, pokud je v košíku produkt se stavem „čeká na doručení“. Může se také stát, že do košíku přidáte 5 položek jednoho produktu a v našem skladu máme pouze 4 položky. Za účelem vyjasnění situace vás budeme kontaktovat

Za všechny objednávky vystavujeme faktury s DPH. Dokument obdržíte na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Nezapomeňte uvést správné údaje, protože po potvrzení a zadání objednávky již nebude možné je změnit

Objednávku není možné provést telefonicky. Hlavní důvody jsou:
zadáním přepravních údajů (adresa nebo telefonní číslo) se osobně vyhýbáme chybám, které mohou pro zákazníka znamenat další náklady,
to vám umožní vyhnout se chybám ohledně vybraných produktů,
to znemožňuje informovat e-mailem o dalších fázích objednávky
Pokud máte problém s objednávkou, kontaktujte prosím personál obchodu

zásobování

Stav objednávky je viditelný v historii objednávek pro registrované zákazníky. Kupující bez registrace mohou zkontrolovat stav balíčku na této adrese (uvedením čísla objednávky nebo e-mailové adresy). Zákazníci navíc dostávají automaticky generované e-maily s informacemi o následujících stavech: potvrzení objednávky, rezervace platby, zásilka objednávky

Ano, náklady na dopravu do zahraničí se objeví automaticky po zadání údajů o adrese a výběru země. V případě objednávek adresovaných mimo Polsko a překračujících částku 500 PLN se doručení zdarma nevztahuje. V tomto případě se náklady na dopravu počítají jednotlivě a odesílají se zákazníkovi po přípravě balíčku

Náklady na doručení závisí na způsobu platby a typu doručení (Courier / Poczta Polska / Paczkomaty). Pravidla pro výpočet poplatků jsou uvedena v tabulce na adrese: /content/1-dostawa

Ano, ale to platí pouze pro přepravu kurýrem GLS. Tato služba je dodatečně splatná (+ 30 PLN ke standardním nákladům)

Ano, ale to platí pouze pro přepravu kurýrem GLS ve větších městech. Tato služba je dodatečně splatná (+ 30 PLN ke standardním nákladům)

Ano, výše pojištění závisí na vybraném přepravci:
• Polská pošta Courier48 - 1 000 PLN,
• GLS - 6 000 PLN,
• Uzamykatelné skříňky - 200 PLN
Navrhujeme zvolit správnou formu doručení v závislosti na hodnotě objednávky, abyste v případě poškození zásilky od přepravce dostali plnou náhradu.

zveme vás ke spolupráci!