• EOL

Raspberry Pi. Nejlepší projekty - Andrew Robinson, Mike Cook

Index: KSZ-02682

Překlad: Tomasz Walczak . Vydavatel: Helion. Kniha je souborem 16 různých DIY projektů na Raspberry Pi.

Raspberry Pi. Nejlepší projekty - Andrew Robinson, Mike Cook
361,86 Kč
344,63 Kč bez DPH.
Nepřístupný
Produkt s ukončenou výrobou
30 dní na vrácení zboží
Výrobce: Helion
Compatibility: Raspberry Pi

Pozornost!

Prodej produktu byl dokončen. Podívejte se na další zařízení v této kategorii .

Popis produktu: Raspberry Pi. Nejlepší projekty - Andrew Robinson, Mike Cook

Raspberry Pi je minipočítač, který uživatele povzbuzuje ke kreativnímu hraní a kreativnímu myšlení při vytváření vlastních projektů. Může být použit jako webový server, přehrávač filmů nebo ovladač aktuátoru.

Autor knihy uvádí základní informace potřebné k zahájení práce s populární Raspberry. Hlavní částí čtení je 16 projektů, které si můžete udělat pomocí Raspberry Pi. Naučíte se, jak vytvořit tic-tac-toe hru, vybudovat si vlastní informační centrum o počasí a elektronické hodiny pro měření reakční doby. A pokud byste chtěli žít v inteligentním domě, projekty v této knize vám pomohou tento sen splnit.

Díky informacím v této knize:

  • naučíte se strukturu a základy používání Raspberry Pi
  • vygenerujete bludiště v Minecraftu
  • budete stavět disco světla
  • připravíte si vlastní snímač pohybu
  • splníte své elektronické sny

Ukázkové projekty použité v knize jsou k dispozici ke stažení . Výňatek z knihy ke čtení online .

Obsah

Úvod (13)

  • Dějiny stvoření (13)
  • Počítačová věda (14)
  • Proč by se každý měl učit informatiku? (14)
  • Seznamte se s Raspberry Pi (15)
  • O této knize (16)
  • Jak používat tuto knihu? (17)
  • Budoucnost (19)

ČÁST I: ÚVOD NA MALINU PI (21)

Kapitola 1. Zavedení vašeho Raspberry Pi (23)

  • Operační systém (24)
  • Připojení Raspberry Pi (30)
  • Proces nabíjení (38)
  • Spuštění grafického rozhraní (39)
  • Zavedení terminálu v prostředí X.
  • Odstraňování problémů (40)
  • Je čas začít se bavit! (42)

Kapitola 2. Představujeme softwarový design - generátor urážek (43)

  • Spuštění prvního programu v Pythonu 44
  • Uložení programu (46)
  • Generování urážek (48)
  • Urážení přátel podle jména (51)
  • Vytvoření proudu urážek 53
  • Připojení všeho (56)

ČÁST II: DESIGNY SOFTWARU (59)

Kapitola 3. Tic-tac-toe (61)

  • Chyby
  • Start (63)
  • Hra pro dva hráče (67)
  • Proti počítači (70)
  • Jste na řadě (79)

Kapitola 4. Zde je přehled nejnovějších zpráv (81)

  • První telepromptery (82)
  • Pi Prompter (83)
  • Co potřebuješ? (83)
  • O krok blíž k užitečnému programu (88)
  • Předem vyrobený kód Pi Prompter (92)
  • Fyzická struktura teleprompteru (96)
  • Jste na řadě (99)

Kapitola 5. Ping (101)

  • Rané komerční produkty (102)
  • Hra Ping (103)
  • Vylepšení hry Ping 107
  • Hra pro jednu osobu (111)
  • Verze pro dva hráče (117)
  • Jste na řadě (123)

Kapitola 6. Pie Man (125)

  • Pie Man (126)
  • Tvorba zdrojů
  • Příprava desky (131)
  • Průběh hry (135)
  • Zobrazení obsahu obrazovky (142)
  • Poslední funkce
  • Je řada na vás (149)

Kapitola 7. Generování bludišť v Minecraftu 151

  • Instalace Minecraftu (152)
  • Běh Minecraft (153)
  • Hra Minecraft (154)
  • Příprava na použití Pythonu
  • Používání modulu Minecraft 156
  • Je řada na vás (172)

ČÁST III: HARDWAROVÉ PROJEKTY (173)

Kapitola 8. Barevná verze hry Snap 175

  • Implementace hry (176)
  • Teorie (176)
  • Software pro testování her (189)
  • Softwarové hry (192)
  • Vaše řada (196)

Kapitola 9. Vyzkoušejte svůj reakční čas (197)

  • Vítejte ve světě vestavěných systémů! (198)
  • Sourcing komponent (199)
  • Nastavení PiFace Digital (200)
  • Připojení digitální karty PiFace (204)
  • Používání emulátoru 204
  • Komunikace s Pythonem 205
  • Reakční časovač (208)
  • Co připojíte k počítači? (218)

Kapitola 10. Tapping Toy (219)

  • Hackování hraček (220)
  • Jak udělat hračku? (224)
  • Stěhování hračky (227)
  • Připojení k Twitteru 230
  • Připojení všeho (235)
  • Shrnutí (238)

Kapitola 11. Disco světla (241)

  • Definování světelné sekvence (242)
  • Kód, který provádí další operace 244
  • Trochu teorie (246)
  • Navrhování sekvenceru 247
  • Implementace sekvenceru 248
  • Osvětlení (254)
  • Používání delších LED pásků (256)
  • Pohybující se světla (258)
  • Provoz obvodu (262)
  • Je řada na vás (262)

Kapitola 12. Zámek dveří (263)

  • Přehled systému 264
  • Bezpečnostní kritické systémy (265)
  • Zámek dveří (266)
  • Počáteční softwarová simulace na vysoké úrovni 267
  • Výstupní blok (268)
  • Blok pro získání vstupu (271)
  • Blok ověření uživatele (271)
  • Odemknutí dveří bez dotyku (273)
  • Testování programu a namontování zámku (278)
  • Připojení více dveří v síti 279
  • Je řada na vás (280)
  • Umění programování (281)

Kapitola 13. Domácí automatizace (283)

  • IOT (284)
  • Projekt 1. Jak postavit snímač pohybu a dveřní spínač? (284)
  • Projekt 2. Monitorování vašeho domova pomocí webové kamery (290)
  • Projekt 3. Stavba teploměru (296)
  • Projekt 4. Odesílání e-mailových oznámení (300)
  • Projekt 5. Odesílání e-mailů pomocí bezdrátového dálkového ovládání (306)
  • Je řada na vás (311)

Kapitola 14. Počítačové řízení kolejové elektroniky auty (313)

  • Nákup koleje s auty (314)
  • Propojení kolejí s auty (314)
  • Testování připojení koleje 316
  • Stahování dat hráče (316)
  • Software (325)
  • Hry s kódem (327)
  • Je řada na vás (332)

Kapitola 15. Vytváření grafiky a její zveřejňování na Facebooku (333)

  • Nápad (334)
  • Typy rotačních kodérů (334)
  • Výstup kodéru (335)
  • Nahrávání výkresů na Facebook
  • Finální verze Roto-Sketch (346)
  • Vytváření symetrických vzorů (351)
  • Je řada na vás (355)

Kapitola 16. Časový plán (357)

  • Nápad (359)
  • Hallův efekt (359)
  • Seznamte se s Arduino (361)
  • Spojování různých prvků 362
  • Programování Arduina (372)
  • Programování Raspberry Pi (383)
  • Používání kyvadla Pi (388)
  • Je řada na vás (388)

Kapitola 17. Advanced Birdhouse - Pozorování přírody (391)

  • Budování neviditelných detektorů paprsků 393
  • Montážní senzory (397)
  • Ukládání aktivity ptáků do souboru (400)
  • Zpracování dat (410)
  • Řešení hluku snímače 415
  • Kreslení grafu 420
  • Zapnutí stánku (422)
  • Je řada na vás (423)
  • Možnosti jsou nekonečné (424)

Rejstřík (425)

Kniha - autor Andrew Robinson, Mike Cook
Kniha - ISBN 978-83-246-9221-7
Kniha - vazba měkký
Kniha - vydavatel Helion
Šířka balení 0.001 cm
Výška balení 0.001 cm
Hloubka balení 0.001 cm
Váha balení 0.001 kg

Buďte první, kdo se zeptá na tento produkt!

Zákazníci, kteří koupili tento produkt, koupili také:

Produkty ze stejné kategorie: